در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۱۹ خرداد ۱۳۹۷

فائزه هاشمی : «عجیب اینکه وارد کشوری می‌شویم هزینه‌های انبوه و بالایی می‌کنیم، اعتبار خود را در سطح جهان مخدوش می‌کنیم، موقع بهره‌برداری که می‌رسد عملا بیرونمان می‌کنند که سوریه و عراق آخرین آن است و این منابع ملی ماست که بدون هیچ دستاوردی دود می‌شود و به هوا می‌رود.»

فائزه هاشمی فرزند« آخوند " متوفی "  هاشمی رفسنجانی»: 
سیاست‌های حکومت در مسیر براندازی است.
فائزه هاشمی می‌گوید فشارهایی که از جانب آمریکا، عربستان و اسرائیل بر« رژیم آخوندی »  ایران وارد می‌شود، به برجام ربطی ندارد. به گفته او این فشارها نتیجه سیاست خارجی « رژیم آخوندی» - اسلامی از جمله در سوریه، یمن و در نوع روابط با کشورهاست.
فائزه هاشمی، فعال سیاسی و عضو حزب کارگزاران سازندگی!، در مراسم افطاری جمعی از فعالان! اجتماعی، به تحلیل برخی رخدادهای اخیر کشور و سیاست خارجی < رژیم آخوندی > - اسلامی پرداخت. وبسایت "کلمه" روز شنبه ۱۹ خرداد، گزارشی از سخنرانی او را منتشر کرد.
خانم هاشمی در سخنرانی خود گفت: «اتفاقات اخیر کشور باعث شده برخی مسایل روز را در این جمع تحلیل کنم.» او اضافه کرد: «به تازگی شاهد خروج امریکا از برجام بودیم. در حالیکه همه می‌دانیم برجام یک سند بین‌المللی است که در سازمان ملل به تصویب رسیده و با خروج یک یا دو عضو حتی بیشتر اتفاقی برای آن نمی‌افتد و به عبارتی مواردی که در برجام به نفع «رژیم»ایران و تعهدات طرفین است، تغییری نکرده است.»
فائزه هاشمی مسئولان! « رژیم آخوندی» -  اسلامی را به دادن "آدرس غلط" به جای "پرداختن به اصل موضوع" متهم کرد و گفت: «فشارهایی که بر ایران از جانب امریکا، عربستان و اسرائیل به صورت پنهان و آشکار در حال انجام است، ربطی به برجام و خروج امریکا از برجام ندارد و متاسفانه قصد دارند با آدرس غلط دادن ذهن جامعه را از آنچه به شکل واقعی رخ داده و هنوز هم ادامه دارد، منحرف ‌کنند.»
او گفت: «معتقدم مشکلات فعلی ناشی از برجام نبوده، بلکه متاثر از سیاست خارجی ما از جمله در سوریه، یمن و در نوع روابط با کشورها و یا قطع روابط و دشمنی با دیگر کشورهاست.»
فائزه هاشمی افزود: «عجیب اینکه وارد کشوری می‌شویم هزینه‌های انبوه و بالایی می‌کنیم، اعتبار خود را در سطح جهان مخدوش می‌کنیم، موقع بهره‌برداری که می‌رسد عملا بیرونمان می‌کنند که سوریه و عراق آخرین آن است و این منابع ملی ماست که بدون هیچ دستاوردی دود می‌شود و به هوا می‌رود.»
*کوتاه شده از: D W