در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۲۰ خرداد ۱۳۹۷

کشورهایی که به شرکت‌های هواپیمایی «رژیم»ایران « آخوندی» خدمات ارائه کنند جریمه می‌شوند
 این شرکت‎ها متهم‎اند نیروی نظامی و تسلیحات به سوریه حمل می‎کنند.
 بیشترین خدمات را ماهان ایر در اختیار سپاه قرار می‎دهد.
معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور تروریسم هشدار داده کشورهایی که به خطوط هوایی تحریم شده < رژیم > ایران که نام آنها در فهرست تحریم‌های آمریکا قرار دارند تحت هر عنوان خدمات‎رسانی کنند مشمول تحریم‌ها شده و جریمه خواهند شد.
شرکت هواپیمایی ماهان ایر نیروی نظامی و تسلیحات حمل می‎کند و در مسیر برگشت کشته‌ها و زخمی‎ها و نیروهایی که به مرخصی اعزام می‎شوند را بر می‎گرداند.

سیگال مندلکر در یک سخنرانی در بنیاد دفاع از دموکراسی گفت کشورهایی که به هواپیماهای <رژیم>ایران اجازه فرود و دریافت خدمات در فرودگاه‌های خود بدهند با تبعاتی از جمله جریمه مواجه خواهند شد.
این مقام وزارت خزانه‌داری آمریکا تاکید کرده «کشورها و شرکت‌های سراسر دنیا بایستی به خطراتی که اعطای مجوز فرود و ارائه خدمات هواپیمایی به ایرلاین‌های مورد استفاده ایران برای صدور تروریسم به سراسر منطقه در بر دارد، توجه کنند. از جمله این تبعات، تحریم‌های ثانویه ما خواهد بود.»
وزارت خزانه‌داری آمریکا، سوم خرداد، چند فرد و شرکت‌های وابسته به چند خطوط هوایی«رژیم» ایران را به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرد.
 همچنین ۳۱ فروند هواپیما متعلق به «ماهان»، «معراج»، «کاسپین» و «پویا ایر» (متعلق به سپاه) در فهرست تحریم‌های تازه (OFAC) قرار گرفتند. اخیراَ شرکت «دنا» هم به این فهرست اضافه شده است.
این شرکت‎ها متهم‎اند نیروی نظامی و تسلیحات به سوریه حمل می‎کنند اما بیشترین خدمات به سپاه را ماهان ایر می‎دهد.
این شرکت به ۵۳ مقصد در ۱۸ کشور از جمله قزاقستان، چین، ترکیه، ایتالیا، فرانسه، ارمنستان، عراق، اوکراین، آلمان، دانمارک، امارات متحده عربی، تایلند، آذربایجان، روسیه، هند، مالزی و افغانستان پرواز دارد.
kayhan.london