در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۱۲ خرداد ۱۳۹۷

«به زودی تحویل سوخت در پروازهای خارجی ما هم قطع شده و باید چمدان چمدان پول بفرستیم تا سوخت را تأمین کنیم.»

مدیرعامل ایران‌ایر: 
وضع عراق و افغانستان هم از ما بهتر است,
به گفته مدیرعامل ایران‌ایر، بر اثر تحریم‌ها، وضعیت صنعت هوایی کشورهای همسایه از وضعیت ایران « آخوندی » بسیار بهتر است.
 او پیش‌بینی کرد که با قطع سوخت‌رسانی به پروازهای خارجی ایرلاین‌های ایرانی مشکلات این شرکت‌ها افزایش یابد.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی < رژیم آخوندی > (هما/ ایران‌ایر) با اشاره به نشست دادستانی!! تهران با مدیران ایرلاین‌های داخلی که برای بررسی علل تاخیر پروازها انجام شد گفت: «به این صنعت چه داده‌ایم که اینقدر انتظار داریم.»
به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرزانه شرفبافی روز گذشته (جمعه ۱۱ خرداد) با بیان این که میانگین سن ناوگان هوایی کشور ۲۴ سال است افزود: «وضع عراق و افغانستان و کشورهای همسایه در صنعت هوایی از ایران بهتر است چون ما در تحریم هستیم و برای تامین دو قطعه تجهیزات هواپیما دچار مشکل می‌شویم.»
یک روز پیشتر عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان! عمومی و انقلاب«آخوندی» تهران در جلسه‌ای با رئیس سازمان هواپیمایی کشور، مدیر کل شرکت فرودگاه‌ها، مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی و تعدادی از معاونان دادستانی به بررسی علت تاخیر در پرواز هواپیماها پرداخت و تاخیرهای "ناموجه" را غیرقابل قبول خواند.
ناوگان هوایی ایران«آخوندی» به دلیل سال‌ها تحریم بسیار فرسوده است و در بسیاری از موارد نقص فنی و کمبود قطعات به زمین‌گیر شدن هواپیماها و تاخیر در پرواز می‌انجامد. در این تاخیرها سوءمدیریت و ضعف زیرساخت‌ها نیز نقش مهمی بازی می‌کنند.
چنان که دادستان عمومی نیز از قول مسئولان گفته، فرودگاه مهرآباد یک باند پرواز بیشتر ندارد و همین امر سبب ایجاد ترافیک‌های پروازی و تاخیر در پروازها می‌شود.
پس از امضای توافق هسته‌ای میان < رژیم آخوندی > و شش قدرت جهانی و با اجرایی شدن برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در دی ماه ۹۴، شرکت‌های هواپیمایی ایرانی برای خرید بیش از ۲۰۰ فروند هواپیمای مسافربری با شرکت‌های آمریکایی و اروپایی بوئینگ و ایرباس به توافق رسیدند.
آمریکا حدود چهار هفته پیش (۱۸ اردیبهشت/ ۸ مه) از برجام خارج شد و اعلام کرد که تحریم‌های یک‌جانبه این کشور علیه <رژیم آخوندی> -  اسلامی در دو دوره سه و شش ماهه دوباره اعمال می‌شوند.
با این تصمیم فروش و تحویل هواپیماهای بوئینگ به ایران منتفی شده و قراردادهای شرکت‌های هواپیمایی ایرانی با شرکت‌های اروپایی نیز بلاتکلیف مانده است.
بازگشت تحریم‌ها، نه تنها بازسازی ناوگان فرسوده ایران را منتفی یا دشوار می‌کند، معضلات دیگری نیز به دنبال خواهد داشت که شرکت‌های هواپیمایی ایرانی پیش از توافق هسته‌ای نیز با آن درگیر بوده‌اند.
«ارسال پول با چمدان برای تامین سوخت»
مدیر عامل ایران‌ایر در تشریح یکی از این مشکلات به خبرگزاری تسنیم گفته است: «به زودی تحویل سوخت در پروازهای خارجی ما هم قطع شده و باید چمدان چمدان پول بفرستیم تا سوخت را تأمین کنیم.»
کوتاه شده از:D W
                                               __________________________________________