در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۱۲ خرداد ۱۳۹۷

واردات سنگ قبر چینی با دلار ۴۲۰۰ تومانی!
رئیس خانه اقتصاد گفت: اینکه در ابتدا دولت اعلام کرد به همه کالاها ارز ۴۲۰۰ تومانی تعلق می‌گیرد اشتباه بود زیرا امروز باعث شده که هر کالایی که تاجران بخواهند به راحتی وارد می‌کنند حتی آنهایی که در داخل تولید می‌شوند؛ حتی ما در چند روز اخیر واردات سنگ قبر از چین را داشتیم آن هم در شرایطی که دلار امروز برای ما ارزش زیادی دارد.
ابراهیم جمیلی در گفت‌وگو با ایلنا باانتقاد از عملکرد وزیر امور خارجه« رژیم آخوندی »  در سفر به هند گفت: متاسفانه هیچ یک از فعالین اقتصادی بخش خصوصی را در این سفر همراه خود نداشت در صورتی که با وضعیت موجود، هند به یکی از شرکای اصلی ما تبدیل شده است و ادامه فعالیت در چابهار، خرید نفت و روابط بانکی امروز اولویت همکاری‌های دو کشور است و هنوز هیچ خبری از اینکه چه توافقاتی در این خصوص صورت گرفته نداریم.
رئیس اتاق مشترک ایران<آخوندی> و هند در خصوص تک‌نرخی کردن ارز و لزوم وجود بازار ثانویه گفت: اینکه در ابتدا دولت اعلام کرد به همه کالاها ارز ۴۲۰۰ تومانی تعلق می‌گیرد اشتباه بود زیرا امروز باعث شده که هر کالایی که تاجران بخواهند به راحتی وارد می‌کنند حتی آنهایی که در داخل تولید می‌شوند؛ حتی ما در چند روز اخیر واردات سنگ قبر از چین را داشتیم آن هم در شرایطی که دلار امروز برای ما ارزش زیادی دارد.
fararu

به دلیل تحریم‌های آمریکا علیه < رژیم > ایران « آخوندی »
 بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی حق پوشیدن کفش‌های کمپانی نایک را ندارند!
دو هفته مانده به جام جهانی فوتبال در روسیه، رویترز نوشته که کمپانی آمریکایی نایک اعلام کرده هیچ کدام از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اجازه ندارند در جام جهانی کفش‌های تولیدی این کمپانی را بپوشند.
 این اقدام به‌دلیل تحریم‌های جدید آمریکا علیه « رژیم آخوندی » ایران صورت می‌گیرد.
 این در حالی است که حدود ۶۰ درصد بازیکنان حاضر در جام جهانی کفش‌های نایک را پا خواهند کرد. به نظر می‌رسد که تیم ملی ایران برای تأمین کفش باید به کمپانی آلمانی آدیداس مراجعه کند.
 لباس‌های تیم ملی فوتبال ایران از شرکت آدیداس است. جام جهانی فوتبال روسیه از ۱۴ ژوئن تا ۱۵ ژوئیه ۲۰۱۸ (۲۴ خرداد تا ۲۴ تیر ۱۳۹۷) در روسیه برگزار خواهد شد. ایران در گروه B این مسابقات با تیم‌های ملی اسپانیا، پرتغال و مراکش هم‌گروه است.