در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

وزیر خارجه آمریکا:
< رژیم آخوندی > ایران منشأ بی‌ثباتی در کل منطقه است.
مایک پمپئو، وزیر خارجه جدید آمریکا، که با هدف جلب حمایت متحدان ایالات متحده از تحریم‌های احتمالی جدید علیه <رژیم>ایران، به خاورمیانه سفر کرده است، روز یکشنبه در ریاض ایران را منشأ بی‌ثباتی در کل منطقه خواند و بر لزوم اتحاد کشورهای حاشیه خلیج فارس تأکید کرد.
سفر آقای پمپئو به خاورمیانه به فاصله کوتاهی در انتصاب او به مقام وزارت خارجه آمریکا صورت می‌گیرد و او قرار است در این سفر که با هدف جلب حمایت متحدان آمریکا از تحریم‌های احتمالی جدید علیه ایران برنامه‌ریزی شده، از عربستان سعودی، اردن و اسرائیل دیدار کند.
روز یکشنبه نهم اردیبشهت در نخستین مرحله این سفر، آقای پمپئو در ریاض با عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان سعودی، و نیز ملک سلمان پادشاه این کشور دیدار کرد.
آقای پمپئو در ریاض تصریح کرد که آمریکا از توافق هسته‌ای ایران<آخوندی> خارج خواهد شد، مگر برای اصلاح برجام توافقی با شرکای اروپایی آمریکا به دست آید که تضمین کند <رژیم آخوندی> ایران اسلامی هیچگاه به سلاح اتمی دست نخواهد یافت.
radiofarda
تصویر از: گوگل