در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۱۳ اسفند ۱۳۹۶

بی‌نتیجه بودن «شدّت و حدّت» < رژیم ملائی >  در برخورد با حجاب.
وزیر کشور < رژیم ملائی >  با اشاره به رسیدگی به موضوع حجاب در جلسه بعدی شورای اجتماعی کشور، اذعان کرد که «شدّت و حدّتی» که پس از انقلاب در مورد حجاب به کار رفته، به نتیجه مورد نظر نرسیده است.
آنهایی که تا دیروز تصاویر داعش را در تلویزیون پخش می کردند الان در مقابل این تصویر از خودشان چه توجیهی می توانند داشته باشند؟ اینهم جلوه ای از داعش شیعی!.
به گزارش خبرگزاری دولتی ایرنا عبدالرضا رحمانی فضلی، روز یکشنبه ۱۳ اسفند، در جلسه شورای اجتماعی کشورخواستار آن شد که درباره حجاب «مطالعاتی دقیق، گزارش‌های تحلیلی و علت‌شناسانه صورت گیرد».
او تأکید کرد که «نباید موضوع حجاب فقط به گشت ارشاد، نیروی انتظامی و دادستانی ختم شود زیرا پس از پیروزی !انقلاب اسلامی با شدّت و حدّتی که به کار بردیم، نتیجه مورد نظر را به دست نیاوردیم، پس باید مردم‌محور بوده و در این اقدام مشارکت داشته باشند».
همچنین به گزارش خبرگزاری ایسنا، وزیر کشورگفت که «تحولات اجتماعی و تغییر در سبک زندگی باعث ایجاد سرعت در تحولات مربوط به مظاهر اجتماعی به ویژه در حجاب شده است».
آقای رحمانی فضلی مدعی شده که نگاه دولت به موضوع حجاب «یک نگاه مجرمانه و جرم‌انگارانه نیست بلکه حجاب یک مسئله فرهنگی است و باید به آن با حساسیت پرداخته شود».
با این حال همزمان با سخنان وزیر کشور، دادستان < رژیم ملائی > اعلام کرد که «تجاهر به بدحجابی جرم است».
عباس جعفری  روز یکشنبه گفت که «عده‌ای دایه مهربان‌تر از مادر شده‌ و اقدام < رژیم >  اسلامی در زمینه عفاف! و حجاب! را با اقدام رضاخان « فقید »  مقایسه می‌کنند؛ این در حالی است کشف حجاب جرم بوده و از پلیس می‌خواهیم به وظیفه خود عمل کند».
پیشتر حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران < آخوندی > ، روز هشتم اسفند به معترضان به حجاب اجباری هشدار داده بود که پلیس «هیچ تعارفی» در برخورد با آنها ندارد!.
radiofarda.