در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۲۷ فروردین ۱۳۹۸

پمپئو: بر رژیم ایران فشار حداکثری وارد می‌کنیم.
مایک پمپئو در یک سخنرانی در تگزاس گفت آمریکا حداکثر فشار را برای تغییر ماهیت«رژیم آخوندی» - اسلامی وارد خواهد کرد تا از عادی شدن رفتار این کشور اطمینان پیدا کند.
 او قبل از این سخنان با گروهی از ایرانیان مقیم آمریکا دیدار کرد. 
مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا در سخنرانی در دانشگاه A&M تگزاس روز دوشنبه ۲۷ فروردین (۱۵ آوریل) از افزایش فشار بر حکومت ایران«آخوندی»  تاکید کرد:
 «ما حداکثر فشار را برای تغییر ماهیت «رژیم آخوندی» - اسلامی ایران وارد می‌کنیم تا از این موضوع اطمینان پیدا کنیم که مانند کشوری عادی رفتار می‌کند و تروریسم را در جهان نمی‌پراکند».
او هم‌چنین گفت: « امروز در حالی که اینجا ایستاده‌ایم، ایران «آخوندی» درگیر یک کارزار ترور در سرتاسر اروپاست.» به گفته او دیپلمات‌های آمریکا در تلاش برای مقابله با این اقدامات « رژیم » ایران و متوقف کردن آنهاست.
وزیر خارجه آمریکا ساعتی قبل از این سخنرانی با جمعی از ایرانیان مقیم ایالات متحده دیدار کرده بود. او در توییتر خود درباره این دیدار نوشت که از دیدار با گروهی از ایرانی‌آمریکایی‌های موثر در شهر دالاس خرسند شده است.
 در این دیدار درباره قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی گفت‌وگو شده و پمپمئو تاکید کرده است که آمریکا همواره در کنار مردم ایران خواهد ایستاد چون آنها شایسته زندگی بهتری هستند.
D W

نماینده حزب‌الله لبنان در قم:
 بسیاری از جوانان لبنانی در مناطق سیل‌زده ایران هستند
خبرگزاری تسنیم وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی«رژیم آخوندی» از قول یک مقام ارشد حزب‌الله لبنان خبر داده که "تعداد قابل توجهی از جوانان لبنانی در مناطق سیل‌زده ایران«آخوندی» حضور دارند."
این برای اولین بار است که حزب‌الله لبنان و رسانه‌های ایران«آخوندی» اعلام می‌کنند که اعضای حزب‌الله لبنان برای کمک به مناطق سیل‌زده به ایران دعوت شده‌ و در این مناطق حضور دارند.
 پیش از این رسما اعلام شده بود که نیروهای حشد شعبی، شبه نظامیان مسلح عراق در مناطق سیل‌زده خوزستان و حضور دارند.
خبرگزاری تسنیم به نقل از نماینده حزب‌الله لبنان در شهر قم نوشت:
 "حسن نصرالله [دبیرکل حزب الله لبنان] از ما خواستند که از جوانان لبنانی برای حضور در مناطق سیل‌زده ایران دعوت کنیم... هم‌اکنون تعداد قابل‌توجهی از جوانان لبنانی در مناطق سیل‌زده حضور دارند و برخی دیگر از جوانان در حال عزیمت به مناطق سیل‌زده ایران هستند."