در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۰۸ آذر ۱۳۹۷

آمریکا شواهد «حمایت نظامی < رژیم آخوندی > ایران» از حوثی‌ها و طالبان را به نمایش گذاشت.
برایان هوک، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، روز پنج‌شنبه ۸ آذر در نشستی خبری « رژیم آخوندی » ایران را متهم کرد که همچنان شبه‌نظامیان حوثی را با سلاح‌های خود تجهیز می‌کند و گروه طالبان در افغانستان را نیز مورد حمایت نظامی قرار داده است.
در این نشست یک فروند موشک زمین به هوای «صیاد ۲» به نمایش گذاشته شد که به گفته آقای هوک،«رژیم» ایران در اختیار شورشیان حوثی در یمن گذارده تا هواپیماهای جنگی ائتلاف نظامی به رهبری عربستان را هدف قرار دهد و به این ترتیب قطعنامه‌های سازمان ملل را نقض کرده است.
آقای هوک می‌گوید نیروهای عربستان سعودی این موشک را در یمن کشف کرده‌اند و همین که حتی اسم موشک به فارسی بر روی آن نوشته شده به معنای آن است که «رژیم»ایران وقعی به قطعنامه‌های سازمان ملل نمی‌نهد.
موشک‌های ضدتانک نیز تجهیزات دیگری است که در این نشست به نمایش گذاشته شد همراه راکت توپخانه‌ای فجر که به گفته آقای هوک این راکت در ولایت هلمند افغانستان کشف شده و نشان می‌دهد ایران«آخوندی» از طالبان حمایت نظامی می‌کند.
این نشست خبری یادآور اقدامی بود که سال گذشته نیکی هیلی، سفیر آمریکا در سازمان ملل منحد، با هدف افشای حمایت نظامی ایران از حوثی‌ها انجام داد.
خانم هیلی آن زمان بقایای موشکی را به نمایش گذاشت که آمریکا می‌گوید ساخت ایران است و حوثی‌ها با استفاده از آن تلاش کرده‌اند عربستان سعودی را هدف قرار بدهند، اتهامی که «رژیم»ایران آن را تکذیب کرده است.
برایان هوک اما می‌گوید که از آن زمان حمایت‌های نظامی ایران از حوثی‌ها افزایش یافته و اقدامات تروریستی بیشتری نیز در نقاط مختلف جهان انجام می‌دهد.
به گفته وی، ایران«آخوندی» به آموزش نظامی حوثی‌ها ادامه می‌دهد و در حالی تلاش‌های خود برای ارسال سلاح به گروه‌های نیابتی و دخالت در منطقه را افزایش داده که قطعنامه‌های متعدد سازمان ملل این کشور را از صادرات سلاح منع می‌کند.
وی هشدار داد، تهدیدات ایران افزایش می‌یابد و ما اگر نتوانیم آن را متوقف کنیم، خطر افزایش درگیری‌ها و بی‌ثباتی‌ها در منطقه افزایش خواهد یافت.
کوتاه شده از:.radiofarda