در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۱۸ مرداد ۱۳۹۷

شورای « آخوندی »  شهر تهران:
 وجود قطعات بدن انسان و عفونت در میان زباله‌های بیمارستانی.
زهرا صدراعظم نوری، رئیس  کمیسیون سلامت !  و خدمات  محیط زیست !  شورای « آخوندی » شهر تهران با ابراز نگرانی از وضعیت زباله‌های بیمارستانی گفت که نسوزاندن این زباله‌ها خطرات فراوانی دارد.
به گزارش ایلنا، خانم نوری همچنین گفت:
 " این زباله‌ها به شدت آ‌لوده است و در درون آنها اجزای بدن انسان، خون، عفونت و میکروب‌های متعددی وجود دارد و طبیعی است که آلودگی فراوان دارد و وقتی با بقیه زباله مخلوط می‌شود همه جا را آلوده می‌کنند. این زباله‌ها خاک را آلوده کرده و شیرآبه حاصل از آنها آلودگی بالایی دارند."
رئیس کمیسیون سلامت! و خدمات محیط زیست!  شورای « آخوندی »  شهر تهران تاکید کرد که براساس قانون!! مدیریت پسماند که به تصویب مجلس رسیده است، زباله‌های خطرناک، ویژه و بیمارستانی باید ازسوی تولیدکننده امحا و بی‌خطرسازی شود.
خانم نوری در ادامه اضافه کرد که شهرداری در ارتباط با زباله‌های خطرناک هیچ مسئولیتی ندارد و فقط مسئول جمع‌آوری و امحای زباله‌های خانگی و غیرخطرناک است.

* (حبیب زاده عضو علی‌البدل شورای « آخوندی » شهر تهران) در صفحه توتیتر خود نوشت: 
آیا می‌دانید؛ روزانه ۹۰ میلیون پسماند بیمارستانی تولید می‌شود که ۲۰ تن آن بسیار خطرناک است.اما هنوز یک زباله‌ سوز بیمارستانی در این شهر نداریم.

                                « مدیریت آخوند و مملکت داری ملا.....؟؟