در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۱۶ مرداد ۱۳۹۷

ترامپ:
 هر کس با ایران « آخوندی » معامله کند با آمریکا معامله نخواهد کرد.
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، ساعاتی بعد از بازگشت دور اول تحریم‌های هسته‌ای علیه « رژیم آخوندی » ایران هشدار داد که از این به بعد کسانی که با ایران معامله کنند نمی‌توانند سهمی در بازار آمریکا داشته باشند.
آقای ترامپ در توییتر خود نوشت: 
"تحریم‌های ایران رسما اعمال شد. این تحریم‌ها شدیدترین تحریم‌هایی است که اعمال شده و تازه در ماه نوامبر باز هم تشدید خواهد شد. هر کس با ایران معامله کند، با آمریکا معامله نخواهد کرد. من به دنبال صلح جهانی هستم، و کوتاه نمی‌آیم.".
B B C
دونالد ترامپ: یا معامله با آمریکا یا معامله با ایران .
دونالد ترامپ، همزمان با اجرای سیاست تجدید و تشدید تحریم‌ها علیه « رژیم آخوندی » - اسلامی ایران از همه کشورها خواست با این سیاست همراهی کنند.
 رئیس جمهوری آمریکا شرکت‌هایی که با ایران همکاری می‌کنند را تهدید به مجازات کرد.
D W
هر کس با ایران «آخوندی» دادوستد داشته باشد با آمریکا معامله‌ای نخواهد داشت.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، پیش از ظهر سه‌شنبه، در پیامی در صفحه توئیتر خود با اشاره به بازگشت رسمی تحریم‌های « رژیم آخوندی » ایران تصریح کرد که «هر کس با ایران دادوستد کند، با ایالات متحده معامله‌ای نخواهد داشت.»
radiofarda
ترامپ: هر که با ایران معامله کند، با آمریکا معامله نخواهد کرد
رئيس جمهوری آمریکا به طرف‌های تجاری ایران هشدار داده است که باید بین ایران و آمریکا یکی را انتخاب کنند.
دونالد ترامپ روز سه‌شنبه ۷ اوت در حساب توییتری خود نوشت: «هرکس با ایران تجارت کند، آمریکا با او تجارت نخواهد کرد.»
.euronews
هرکس با ایران معامله کند دیگر با آمریکا تعامل نخواهد داشت.
ساعاتی بعد از بازگشت بخش نخست تحریم های هسته ای « رژیم آخوندی » - اسلامی ایران از سوی آمریکا، رئیس جمهوری ایالات متحده به کشورهای دیگر هشدار داد معامله با تهران، آنها را از تعامل با آمریکا محروم خواهد کرد.
پرزیدنت دونالد ترامپ روز سه شنبه ۱۶ مرداد در توئیتر خود نوشت: تحریمها علیه ایران رسماً برقرار شده است. اینها گزنده ترین تحریمهایی است که تا کنون وضع شده و در آبانماه گستره آنها افزایش خواهد یافت.
رئیس جمهوری آمریکا تاکید کرد هر کسی که با ایران معامله کند دیگر با ایالات متحده تعاملی نخواهد داشت. من خواستار صلح جهانی هستم و هیچ چیزی کمتر از آن نمی خواهم.»
V O A