در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۱۵ مرداد ۱۳۹۷

دور اول تحریم‌های ایران « آخوندی »  آغاز شد.
ایالات متحده اعلام کرد که تحریم‌های معلق شده ایران به دلیل برجام را بار دیگر  اعمال خواهد کرد
این تحریم‌ها از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح سه‌شنبه ۱۶ مرداد به وقت تهران اجرایی می‌شوند.

خبرگزاری‌ها گزارش دادند که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا، روز دوشنبه با امضای یک فرمان اجرایی حکم به بازگشت تحریم‌های ایران « آخوندی »  داد. وی در مراسم امضای این فرمان گفت که سیاست آمریکا، «وارد آوردن حداکثر فشار اقتصادی» به « رژیم آخوندی » ایران است.
رئیس‌جمهوری آمریکا تصریح کرد که توافق اتمی سال ۱۳۹۴ با ایران در ازای رفع تحریم‌های این کشور «توافقی وحشتناک و یک‌طرفه» بوده است.
آقای ترامپ گفت که این توافق باعث شد تا پول به ایران سرازیر شود و از آن برای درگیری در خاورمیانه استفاده کند.
وی گفت که آمریکا از همه کشورهای جهان می‌خواهد «تا روشن کنند که رژیم ایران با یک انتخاب روبروست: یا رفتار تهدیدگرانه و بی‌ثبات‌کننده‌اش را تغییر دهد و به اقتصاد جهانی بپیوندد، یا به مسیر انزوای اقتصادی‌اش ادامه دهد».
رئیس‌جمهوری ایالات متحده هشدار داد کشورهایی که پیوندشان را با اقتصاد« رژیم »  ایران قطع نکنند، در چارچوب بازگشت تحریم‌ها «با عواقب شدیدی» روبرو خواهند شد.
آقای ترامپ در عین حال گفت که همچنان آماده دستیابی به یک توافق جامع با ایران است که در چارچوب آن، به طیف وسیعی از رفتارهای شریرانه رژیم از جمله برنامه موشکی بالستیک و حمایتش از تروریسم پاسخ دهد.
کوتاه شده از : radiofarda
  « آخوند حسن روحانی گفته است » : 
                                            آمریکا از اعمال تحریم‌ها پشیمان خواهد شد.
ساعاتی پس از اعلام بازگشت دور اول تحریم‌های آمریکا علیه ایران « آخوندی » ، رئیس‌« دولت رژیم آخوندی » - اسلامی در شبکه دو تلویزیون ایران حاضر شد و در واکنش به این تحریم‌ها گفت که آمریکا از این اقدام پشیمان خواهد شد.
« آخوند » حسن روحانی دوشنبه شب ۱۵ مرداد ابراز عقیده کرد که «اگر متحدانه با هم کار کنیم، خیلی زود آمریکا را پشیمان می‌کنیم» و افزود: «ما اگر بتوانیم با دنیا خوب کار و تلاش کنیم، آمریکایی‌ها می‌فهمند تحریم نمی‌تواند تأثیرگذار باشد و زودتر باز می‌گردد».
به گزارش خبرگزاری‌های« رژیم »  ایران، وی همزمانی اعمال تحریم‌ها و درخواست مذاکره از سوی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا، را «بی‌معنا» دانست.