در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۲۲ مرداد ۱۳۹۷

«احتمال تعطیلی» شرکت‌های هواپیمایی ایران « آخوندی ».
با وجود گزارش‌ها درباره افزایش دو یا سه برابری قیمت بلیط پروازها در ایران، معاون وزیر راه«رژیم آخوندی» اعلام کرد که شرکت‌های هواپیمایی به دلیل پرداخت نشدن ارز دولتی از سوی بانک مرکزی در حال تعطیل شدن هستند.
مهرداد تقی‌زاده روز یکشنبه ۲۱ مرداد در یک برنامه رادیویی خبر داد که بانک مرکزی اعلام کرده که دیگر نمی‌تواند به شرکت‌های هواپیمایی ایران« آخوندی »  ارز دولتی پرداخت کند.
وی تاکید کرد که شرکت‌های هواپیمایی باید با ارز آزاد مخارج خود را تامین و یا اینکه فعالیت‌شان را تعطیل کنند!.
بر اساس گزارش‌ها، بانک مرکزی پرداخت ارز دولتی به شرکت‌های هواپیمایی را از حدود یک ماه پیش متوقف کرده است.
در همین حال مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی خبر داد که قرار شده که ارز مورد نیاز شرکت‌های هواپیمایی از «بازار ثانویه» تامین شود.
در همین حال به گزارش خبرگزاری ایسنا، نرخ ارز دریافتی ایرلاین‌ها از ۴۲۰۰ تومان به بیش از ۸۰۰۰ تومان افزایش یافته است.
بر اساس بسته ارزی بانک مرکزی، همه صادرکنندگان غیرنفتی می‌توانند ارز خود را به «بازار ثانویه» عرضه کنند و در مقابل همه واردکنندگان به غیر از واردکنندگان کالاهای اساسی می‌توانند ارز مورد نیاز خود را از این بازار تامین کنند.
حرمت‌الله رفیعی رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی« رژیم آخوندی »  ایران روز ۱۹ مرداد خبر داده بود که نرخ بلیت هواپیما برای مسیرهای خارجی پس از اجرای سیاست‌های ارزی جدید دولت « آخوند » حسن روحانی، دو تا سه برابر افزایش یافته است.
کوتاه شده از:radiofarda