در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۳۰ خرداد ۱۳۹۷

مخالفت « رهبر رژیم آخوندی »
 با الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم.
درحالی که دیپلمات‌های! ارشد « رژیم آخوندی »  به آب وآتش می‌زنند تا از اثرات تحریم‌های آمریکا بکاهند، رهبر « رژیم » مخالفت خود را با الحاق ایران با یک کنوانسیون بین‌المللی اعلام می‌کند که پیش‌شرط سرمایه‌گذاری خارجی در ایران است.
در پی ارسال پیام‌های تهدیدآمیز از سوی افراد ناشناس به نمایندگان مجلس، که اگر به لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم (FATF) رأی مثبت بدهند، جانشان در خطر خواهد بود، حال رهبر «رژیم آخوندی»-  اسلامی نظر خود را در این زمینه ابراز داشته است.
محافظه‌کاران درون و بیرون مجلس می‌گویند که تصویب الحاق به این کنوانسیون به معنای آن است که مسیر کمک مالی به حزب‌الله لبنان و حماس و یا جریانات مشابهی که مورد حمایت « رژیم آخوندی » - اسلامی هستند بسته خواهد شد. آمریکا و شماری دیگر کشورها حزب‌الله لبنان و حماس را تشکیلاتی تروریستی ارزیابی کرده‌اند.
از سال ۲۰۰۰ میلادی، گروه ویژه اقدام مالی، در گزارش‌های سالانه‌اش، یک "لیست سیاه" از کشورهایی که پرخطرترین کشورها برای سرمایه‌گذاری هستند، ارائه داد.
 این لیست سیاه همان لیستی است که از سوی "سازمان همکاری‌های اقتصادی و توسعه‌ای" (OECD) نیز منتشر ‌شد و عنوان آن "کشورها و قدرت‌های نامناسب برای همکاری" است.
به گزارش ایسنا، نام « رژیم آخوندی درایران از سال ۲۰۰۹ در کنار پاکستان، ازبکستان، ترکمنستان وارد لیست سیاه پیشنهادهای سرمایه‌گذاری شد.
 علاوه بر این نام « رژیم آخوندی » -  اسلامی در کنار کره شمالی، در جایگاهی حتی بدتر از "لیست سیاه"، در فهرست کشورهایی قرار گرفته که توصیه شده است علیه آنها باید "اقدامات مقابله‌ای" صورت گیرد.
کوتاه شده از:D W
تصویر از: گوکل
                                     ______________________________________________