در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۳۱ خرداد ۱۳۹۷

"آزادی" برای زنان ایرانی آزاد شد!.
ورزشگاه آزادی!! « استادیوم صد هزار نفری » پس از ۳۷ سال درهایش را برای تماشای« نوار» مسابقه فوتبال به روی زنان ایرانی گشود. 
پس از انتشار چند خبر ضد و نقیض در مورد لغو پخش بازی فوتبال میان تیم‌های ایران و اسپانیا در ورزشگاه آزادی تهران و ممانعت ماموران نیروی انتظامی از ورود تماشاگران به داخل استادیوم، بالاخره درهای این ورزشگاه بعد از ۳۷ سال به‌روی زنان ایرانی گشوده شد و آنها موفق شدند طعم خوش تماشای دسته‌جمعی فوتبال و تشویق تیم محبوب خود در استادیوم را تجربه کنند.
به گزارش تابناک، پس از اعلام لغو پخش مسابقه، در نهایت با رایزنی‌های صورت پذیرفته و "متکی بر مجوز وزارت کشور و شورای تامین استان تهران" مجددا زمینه پخش بازی‌ها فراهم شد و درهای "آزادی" بر روی مردم باز شد.
تابناک به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس«رژیم آخوندی»  می‌نویسد: «پلیس به منظور رعایت حال افرادی که از قبل اقدام به تهیه بلیت مسابقه فوتبال ایران ـ اسپانیا در ورزشگاه آزادی کرده بودند، با پخش این مسابقه در ورزشگاه آزادی موافقت کرد!.»
تماشای مسابقات برای زنان در ورزشگاه‌ها پس از انقلاب اسلامی ممنوع شد. تنها در مقاطعی و برای تماشای مسابقاتی چون والیبال و بسکتبال، زنان اجازه داشتند وارد ورزشگاه‌ها شوند!!.
 این اجازه نیز در دوره   احمدی‌ نژاد« رئیس دولت وقت آخوندی »  لغو شد.
مسئله حضور زنان در ورزشگاه‌ها به منظور تماشای مسابقات به طور مداوم از سوی فعالان حقوق زنان و فعالان حقوق شهروندی پیگیری شده و کارزارهای متعددی‌ برای رفع این ممنوعیت در داخل و خارج از ایران به‌راه افتاده‌ است.
پانزده هزار صندلی در این استادیوم برای نمایش این بازی اختصاص یافته بود. بازی ایران و اسپانیا در استادیوم آزادی! روی پرده نمایش ۱۲۰۰ متر مربعی نمایش داده شد. تماشای هم‌زمان زنان و مردان ایرانی در استادیوم آزادی یک تجربه بی‌مانند از جام جهانی ۲۰۱۸ را برای آنان رقم زد.
طیبه سیاوشی، عضو کمیسیون فرهنگی! مجلس«آخوندی»، به خبرگزاری خانه ملت گفت: «حضور خانواده‌ها در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی ایران- اسپانیا مشکلی ایجاد نکرد و مردم با آرامش از ورزشگاه خارج شدند.» این در حالی است که تا به‌حال برخی از دلایل موافقت نکردن برای حضـــــــــور زنان در ورزشـــــــگاه‌ها، نبود زیرســـــاخت‌های فرهنگی!! در جامعه« آخوندی » برای پذیرفتن زنان در ورزشگاه‌ها و به خطرافتادن امنیت زنان!!! عنوان شده بود.
خبر حضور زنان در ورزشگاه آزادی در شبکه‌های اجتماعی داخل و خارج از ایران بازتاب گسترده‌ای داشته و واکنش‌های متفاوتی را برانگیخته است.
D W