در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۲۸ خرداد ۱۳۹۷

                                     رئیس سازمان بازرسی! « رژیم آخوندی »:
                                    پنجاه نفر در ایران ، ۳۸۰ هزار سکه خریده‌اند!.
بگفته ناصر سراج، رئیس سازمان بازرسی کل!« رژیم آخوندی »  ایران، در طرح پیش فروش سکه بانک مرکزی پنجاه نفر در مجموع ۳۸۰ هزار سکه طلا خریده‌اند!.
به گزارش رسانه‌های ایران، آقای سراج امروز یکشنبه (۲۷ خرداد) گفت: "هفت میلیون و ششصد هزار ثبت نام سکه داشتیم که پنجاه نفر، پنج درصد این سکه‌ها را در اختیار دارند."
سود هر سکه یک میلیون تومان اعلام شده است.
قیمت هر تمام سکه (طرح جدید) هفته پیش به بالای دو و نیم میلیون تومان رسید که بعد از عید فطر با کاهش تقاضا کمی کاهش یافت.
این اظهارات پس از این موج اخیر گرانی است که سازمان بازرسی می‌گوید در آنها "ورود کرده است."
در هفته‌های اخیر و پس از خروج آمریکا از برجام قیمت سکه طلا، خودرو و مسکن افزایش یافته است.
* همزمان در شبکه‌هـــــای اجتماعی و بخصوص اینستاگرام کمپینی شکل گرفته که بعضی از چهره‌های مشــــــهور نظیر علی کریمی« فوتبالیست » در آن شرکت دارند.
این افراد کاربران را به نخریدن کالاهایی که گران شده‌اند، مثل طلا و ماشین تا یک ماه آینده تشویق می‌کنند.
خروج آمریکا از توافق هسته‌ای ایران«آخوندی» با قدرت‌های بزرگ جهانی باعث شد چند خودروساز بزرگ اخیرا از پایان همکاری با ایران خبر دهند.
هفته پیش "گروه بهمن" که ارایه دهنده محصولات و خدمات مزدای ژاپن و هیوندای کره جنوبی در ایران است خودروی چینی هاوال را جایگزین مزدا کرد.
بعضی از فعالان بازار خودرو در ایران می‌گویند که افزایش قیمت دلار مبادله‌ای از ۳۷۵۰ تومان به دلار "تک نرخی"۴۲۰۰     تومانی هزینه‌ خودروسازان را بالا برده است.
B B C
                                  « فریب بزرگی که آغاز شد *** دَر غارت مملکت باز شد » 
                                                                                                                                                                             فرخ 
                       چه کسانی در حرم امام رضا قبرهای 1 میلیارد تومانی می خرند؟ 

کارتن خواب و حاشیه نشینان شهرها که هیچ، بلکه هیچ کارگر و کارمند و کشاورزی هم به خواب نمی بیند که وقتی از این دنیا رفت در کنار امام رضا دفنش کنند.
                                                                 قبرهای میلیارد تومانی از آستانقدس رضوی
بنابراین، آنها که قبرهای میلیارد تومانی از آستانقدس رضوی می خرند یا تجار مذهبی اند و یا روحانیون حکومتی که این دنیا را یا چاپیدند و یا ترویج خرافات کردند و حالا می خواهند کنار امام رضا بخوابند تا مانند این دنیا که در کنار ولی فقیه رانت خواری کردند در آن دنیا هم درکنار امام رضا رانت خواری کنند.
 در این دنیا برای خود ویلا در ساحل دریا و یا در بهترین نقاط تهران و اصفهان و قم و مشهد ساختند و حالا برای آن دنیا هم قبر میلیارد تومانی می خرند و آستانقدس هم برای خود دکان معاملات قبر باز کردن و قبرستان مدرن هم ساخته است.
آستان قدس رضوی،  قبرهای چند صد میلیونی در مجاورت حرم امام رضا (ع) می‌ فروشد. نه میلیونی که میلیاردی. مثلا یک قبر یک متری در مجاورت حرم رضوی توسط آستان قدس رضوی 1 میلیارد و 200 میلیون تومان به فروش می رسد.
به دفتر امور دفن که مراجعه کنید مسئول آن قیمت‌های قبور در رواق دارالحجه را از 600 میلیون به بالا می فروشد. یعنی هرچه به ضریح نزدیکتر شوی گران‌تر می‌شود: 700، 800، 900میلیون، 1 میلیارد، 1 میلیارد و 200 میلیون و بالاتر! داخل رواق‌های حرم کمتر از 400 میلیون نیست!..  قبر در دورترین نقطه نسبت به ضریح حداقل 120 میلیون تومان است.
چرا رهبر « رژیم آخوندی »  که برای مقاومت اقتصادی! در برابر امریکا از آنها که به سفر خارج میروند خواست به سفر نروند، نگفت آنها که قبر یک میلیاردی در مشهد می خرند، این پول را صرف امور تولیدی و مقاومت اقتصادی در برابر امریکا کنند و به قبر یک متر و نیمی در بهشت زهرا رضایت بدهند؟...
کوتاه شده از: pyknet.net
تصویر از : گوگل