در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۲۸ خرداد ۱۳۹۷

ویلای مصادره ای که فیروزآبادی در آن ساکن است متعلق به خانواده سلطنتی ایران بوده است که پس از انقلاب مصادره شد. برخی از این املاک مصادره‌ای به طور رایگان در اختیار « برخی افراد دست اول ! رژیم آخوندی » قرار دارد.

کشمکش بر سر بازپس‌گرفتن ویلای مصادره‌ای از سرلشکر« رژیم آخوندی ».
به گزارش یک نهاد دانشجویی نزدیک به اصولگرایان، امیر! پیشین ارتش«رژیم آخوندی»در ایران در یک ویلای مصادره‌ای جا خوش کرده و حاضر به ترک آن نیست. از قرار معلوم حکم ترک ویلا از جانب دفتر خامنه‌ای هم صادر شده است.
موضوع زندگی  حسن فیروزآبادی در یک ویلای مصادره‌ای در یکی از بهترین محله‌های«شمال» تهران را یک گروه دانشجویی به نام "جنبش عدالتخواه دانشجویی" رسانه‌ای کرد.
محمدجواد معتمدی، دبیر این تشکل دانشجویی در گفت‌وگو با ایسنا فاش ساخت که در سال ۹۲ در مورد تخلیه این ویلا دستوراتی صادر شده اما فیروزآبادی به آن توجهی نشان نداده است.
معتمدی ضمن بیان اینکه ویلا در لواسان تهران واقع شده و از سال ۷۲ در اختیار فیروزآبادی است، اظهار داشت که دانشجویان معترض نخستین نامه‌ی خود در این خصوص را در آذر ماه سال گذشته به ستاد اجرایی   خمینی نوشته‌اند که مسئولیت رسیدگی به امور اموال مصادره‌ای را دارد.
معتمدی به ایسنا گفته است که پس از این نامه، ستاد اجرایی برای بار دوم پی‌گیر این موضوع می‌شود.
 او در ادامه می‌افزاید:  فیروزآبادی مهلتی خواستند که ملک را تخلیه کنند و این مهلت تا اردیبهشت ماه امسال بود اما از آن‌جایی که ملک تخلیه نشد ما نامه‌ای را به دادستان تهران به عنوان مدعی‌العموم نوشتیم تا این ملک را پس بگیرند.»
"سرپیچی نیروی انتظامی از اجرای حکم"
دبیر "جنبش عدالتخواه دانشجویی" در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت که در آخرین جلسه با محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی دریافته است که «حکم قضایی تخلیه ویلا نیز صادر شده اما نیروی انتظامی! به‌عنوان ضابط قضایی و مسئول اجرای حکم از اجرای آن استنکاف کرده‌است.»
فارس  می‌نویسد  که با  دفتـــــر  فیروزآبادی تماس گرفته و خواستار پاسخگویی شــــــــده اما از این مقام  بلند  پایه‌ی « رژیم آخوندی» - اسلامی پاسخی دریافت نکرده است.
فیروزآبادی تا تير ماه ۱۳۹۵ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح « رژیم آخوندی » و عضو مجمع تشخیص! مصلحت نظام !بود و سپس با حكم خامنه‌ای به عنوان مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا منصوب شد.
او یکی از افرادی است که به دلیل نقض حقوق شهروندان ایرانی در فهرست تحریمی‌های اتحادیه اروپا و ایالات متحده قرار گرفته‌اند.
* تاریخچه اموال مصادره‌ای در « رژیم آخوندی » -  اسلامی
پس از سرنگونی رژیم شاهنشاهی در سال ۱۳۵۷ خمینی پیامی با این مضمون برای شورای انقلاب فرستاد: «شورای انقلاب به موجب این مکتوب مأموریت دارد که تمام اموال منقول و غیرمنقول سلسله پهلوی و شاخه‌ها و عمال و مربوطین به این سلسله را که در طول مدت سلطه غیرقانونی از بیت‌المال مسلمین اختلاس؟! نموده‌اند به نفع مستمندان و کارگران و کارمندان ضعیف مصادره نماید و منقولات آن در بانک‌ها با شماره به اسم شورای انقلاب یا اسم اینجانب سپرده شود و غیرمنقول از قبیل مستغلات و اراضی ثبت و مضبوط شود تا به نفع مستمندان از هر طبقه صرف گردد، در ایجاد مسکن و کار و غیرذلک.»
خمینی در پیام خود تاکید کرده بود: «کسانی که از این اموال چیزی بدست آورده‌اند، باید فوراً به کمیته‌‌ها یا بانک تحویل دهند و متخلفین مورد مؤاخذه خواهند بود!!.»
کوتاه شده از : D W
تصویر از گوگل

فیروزآبادی: تحویل ویلای لواسان با دستور خامنه‌ای بود و حکمی برای تخلیه نگرفته‌ام.
سرلشکر! بسیجی حسن فیروزآبادی مشاور  نظامی خامنه ای درباره ویلای ۱۰ هزارمتری لواسان گفته که این ویلا ۲۲ سال پیش با دستور آقای خامنه ای به او تحویل داده شده و تاکنون هیچ حکمی برای تخلیه آن دریافت نکرده است.
آقای فیروز آبادی  گفته است  که  در  این  مدت  از  این  ویلا  به  عنوان " دفتر  فوق  سری!  رئیس  کل   ستاد    نیرو های  مسلح « رژیم آخوندی »" استفاده می شده است!.
 آقای فیروزآبادی تا دو سال پیش به مدت ۲۷ سال این سمت را در اختیار داشت.
تصویری از صورتجلسه تحویل این ویلا به آقای فیروزآبادی امروز ۲۹ خرداد (۱۹ ژوئن) در رسانه های <رژیم> منتشر شده که توسط < وی > در اختیار آنها قرار گرفته است.b b c