در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۰۴ خرداد ۱۳۹۷

تانکر سپاه، تهدید و وعده افزایش کرایه هم اعتصاب کامیون‌داران را نشکست.
وعده افزایش بار هم نتوانست اعتصاب سراسری کامیون‌داران ایران « آخوندی » را بشکند و این اعتصاب وارد چهارمین روز خود شد.
دولت < رژیم آخوندی > در ایران پیش از این از افزایش کرایه بار کامیون‌ها از ۱۰ تا ۲۰ درصد خبر داده بود. داریوش امانی، معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیروز پنج‌شنبه ۳ خرداد گفت که افزایش میانگین ۱۵ درصدی کرایه کامیون‌ها از روز شنبه در پایانه‌های سراسر کشور اعمال می‌شود. وی همچنین از تصمیم دولت برای افزایش حداقل دستمزد رانندگان و نیز بیمه و حقوق بازنشستگی آنان خبر داده بود.
عبدالرضا عزیز، نماینده شیروان در مجلس نیز به خبرگزاری فارس گفته است که موضوع اعتصاب کامیون‌داران درباره پایین بودن کرایه حمل و نقل و همچنین افزایش حق کمیسیون  باربری در نشست کمیسیون اجتماعی در روز یمشنبه هفته آینده مورد بررسی قرار می‌گیرد.
چهارمین روز اعتصاب
با این حال به نظر می‌رسد که رانندگان و کامیون‌داران وعده‌های دولت را کافی نمی‌دانند زیرا اعتصاب سراسری آنها که از ابتدای خرداد ماه آغاز شده، امروز جمعه ۴ خرداد نیز ادامه یافت. دامنه این اعتراض به بسیاری از شهرهای کوچک و بزرگ ایران رسیده و سبب اختلال در سامانه توزیع سوخت در کشور منجر شده است.
گزارش‌ها از استان‌های تهران، فارس، اصفهان، خوزستان، قزوین، همدان، مازندران، گلستان، خراسان جنوبی و یزد حاکی است که صف‌های دراز خودروها در برابر جایگاه‌های توزیع سوخت در بسیاری از شهرها دیده شده است. برخی از پمپ‌‌بنزین‌ها تعطیل شده و برخی دیگر به کندی کار می‌کنند زیرا قادر به پاسخگویی به نیاز مردم نیستند.
یک شاهد عینی به یورونیوز گفته است که از ساعت ۲۳ پنج‌شنبه شب تا ۴ صبح جمعه در صف پمپ‌بنزین مرداویج اصفهان بوده تا بالاخره توانسته بنزین بزند.
 کوتاه شده از: fa.euronews