در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۰۵ خرداد ۱۳۹۷

نماینده مجلس« رژیم آخوندی »:
 امنیت غذایی در ۴ استان کشور بحرانی است
امنیت غذایی استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر و خراسان جنوبی بحرانی است. در سیستان و بلوچستان ۷۵ درصد مردم در فقر غذایی به سر می‌برند.
محمدنعیم امینی‌فرد، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، روز یکشنبه (۶ خرداد/۲۷ مه) امنیت غذایی در چهار استان کشور را بحرانی خواند. 
او در مصاحبه با ایلنا گفت که در نتیجه خشکسالی در استان سیستان و بلوچستان بخشی از دامداری این استان از بین رفته است. او افزود: «این خشکسالی مردم روستاها را در شهرهای زابل، زاهدان و چابهار به حاشیه‌های شهرها کشانده و فاکتورهایی که مربوط به امنیت غذایی است را به قهقرا برده‌است.»
معاون وزیر نیرو: چیزی به عنوان خشکسالی وجود ندارد
از طرفی بحث خشکسالی، کم‌آبی در محافل رسانه‌ای و سیاسی کشور ادامه دارد. عباس سروش ، معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا در گفت‌وگوی مفصل با ایسنا به موضوع خشکسالی و کم‌آبی اشاره می‌کند.
سروش با اشاره به میزان بارندگی و مصرف آب در ۵۰ سال گذشته در کشور نتیجه می‌گیرد که "از آب‌زیرزمینی بیش از ظرفیت استفاده شده و منبع جدید دیگری نیز جایگزین آن نشده است".
معاون وزیر نیرو خاطرنشان کرد: «طی این سال‌ها هرگز بارندگی بالای متوسط درازمدت (۴۹ ساله) را تجربه نکرده‌ایم، به همین دلیل ما در وزارت نیرو پذیرفته‌ایم که چیزی به عنوان خشکسالی وجود ندارد، چرا که خشکسالی به این معناست که ممکن است یک سال خشکسالی و یک سال ترسالی باشد، اما در حال حاضر پذیرفته‌ایم که با کم آبی طولانی مدت مواجه هستیم و به دلیل مجموعه شرایط تغییرات اقلیمی این مسئله به وجود آمده است.»
   کوتاه شده از:  D W