در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۰۳ خرداد ۱۳۹۷

خامنه‌ای برای باقی ماندن « رژیم آخوندی »  در برجام هفت شرط مقابل اروپایی‌ها گذاشت.
علی خامنه‌ای به شدت از سیاست‌های جدید ایالات متحده در قبال « رژیم » ایران و خروج از برجام انتقاد کرد و در عین حال هفت شرط مقابل اروپایی‌ها گذاشت که در صورت اجرای آنها،« رژیم » در توافق هسته‌ای باقی می‌ماند!.
رهبر «رژیم آخوندی»- اسلامی شامگاه چهارشنبه دوم خرداد در «مراسم افطاری»، با اشاره به انصراف شرکت‌های اروپایی از حضور در ایران «آخوندی» گفت که نمی‌توان اقتصاد کشور را از راه «برجام اروپایی» درست کرد.
وی شش شرط برای ادامه برجام با کشورهای اروپایی مطرح و تهدید کرد که در صورت اجرا نشدن این شرط‌ها، «رژیم» فعالیت‌های گذشته اتمی خود را از سر خواهد گرفت.
«صدور قطعنامه علیه آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل»،
«مطرح نشدن برنامه موشکی و اقدامات منطقه‌ای ایران در مذاکرات»،
 «تضمین تجارت با «رژیم» ایران از سوی بانک‌های اروپایی»، 
«تضمین فروش کامل نفت ایران»، 
«جبران بدعهدی گذشته» و «مقابله با تحریم‌های آمریکا»
 شش شرط آیت‌الله خامنه‌ای برای ماندن ایران«آخوندی» در برجام است.
وی درباره شرط هفتم خود نیز گفت: «اگر اروپایی‌ها در پاسخگویی به مطالبات ما تعلل کردند، حق«رژیم» ایران برای آغاز فعالیت‌های هسته‌ای محفوظ است!».
رهبر<رژیم آخوندی> در توضیح شرط اول خود گفت: «سه کشور اروپایی در ۱۳-۱۴ سال قبل (توافق سعد آباد در دولت <آخوند>محمد خاتمی) یک بدعهدی بزرگی کردند ... باید ثابت کنند امروز آن بی‌صداقتی و بدعهدی را نخواهند داشت!».
وی مدعی شد: «در دوسال گذشته آمریکا بارها برجام را نقض کرده است و اروپایی‌ها ساکت مانده‌اند. اروپا باید آن سکوت را جبران کند!».
 خامنه‌ای همچنین با بیان اینکه «آمریکا با خروج از برجام قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل را نقض کرده است» خواستار آن شد که «اروپا یک قطعنامه علیه نقض آمریکا، صادر کند».
رهبر <رژیم آخوندی> اسلامی تاکید کرد اروپا «باید متعهد شود که بحث موشکی و منطقه‌ای <رژیم آخوندی> اسلامی را مطرح نخواهد کرد!».
وی تاکید کرد: «اروپا باید با هر گونه تحریم <رژیم آخوندی>- اسلامی مقابله کند و مقابل تحریم‌های آمریکا صریح بایستد».
«تضمین فروش کامل نفت ایران»، «تضمین تجارت با ایران از سوی بانک‌های اروپایی» دیگر شرط‌های  خامنه‌ای است.
به‌دنبال اعلام خروج آمریکا از برجام، کشورهای اروپایی اعلام کرده‌اند که در برجام باقی خواهند ماند.
آنها از<رژیم آخوندی در> ایران خواسته‌اند به تعهدات خود پایبند باشد و از تلاش خود برای یافتن راهی به منظور فرار از تحریم‌های سخت‌گیرانه آمریکا علیه شرکت‌های اروپایی فعال در ایران خبر داده‌اند.
انتقاد شدید از سیاست‌های آمریکا و خروج از برجام
رهبر < رژیم آخوندی > در بخش عمده‌ای از سخنانش به شدت از سیاست‌های جدید ایالات متحده در قبال ایران و خروج از برجام انتقاد کرد و گفت که واشینگتن «مثل گربه‌ معروف داستان تام و جری باز هم شکست خواهد خورد!!».
 خامنه‌ای مدعی شد که پس از انقلاب بهمن ۵۷، آمریکا «انواع» اقدامات سیاسی،‌ اقتصادی، نظامی و تبلیغاتی را علیه<رژیم آخوندی>- اسلامی «سازماندهی کرده است».
وی تاکید کرد که هدف آمریکا از این اقدامات «براندازی» < رژیم آخوندی>- اسلامی بوده است و این کلمه اخیرا نیز تکرار می‌شود.
 خامنه‌ای می‌گوید که همه اقدامات آمریکا در این ۴۰ سال «شکست خورده» و مانند «گربه‌ معروف داستان تام و جری باز هم شکست خواهد خورد».
رهبر <رژیم آخوندی>- اسلامی افزود: «رئیس‌جمهوری کنونی آمریکا هم سرنوشتی بهتر از اسلافش مانند بوش و ‌نئوکان‌ها و ریگان نخواهد داشت و در تاریخ گم خواهد شد».
سخنان  خامنه‌ای در حالی بیان شده که در آستانه خروج آمریکا از برجام، بازار ارز در ایران به هم ریخت.
کوتاه شده از:.radiofarda