در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۰۳ خرداد ۱۳۹۷

پومپئو: تغییر رژیم < آخوندی > ایران در دستور کارمان نیست.
مایک پومپئو، وزیر خارجه آمریکا، می‌گوید "تغییر رژیم" ایران< آخوندی > در دستور کار دولت دونالد ترامپ نیست. او همچنین از قدرت‌های اروپایی برای سیاستشان در قبال<رژیم> ایران انتقاد کرده است.
آقای پومپئو در یک جلسه سنای آمریکا و در پاسخ به این سوال که آیا آمریکا به دنبال تغییر رژیم ایران است، گفت: "نه."
او گفت مقدمات تحریم‌های بیشتر علیه< این رژیم >  "به خوبی" فراهم شده و ابراز امیدواری کرد که سازمان ملل و دیگر کشورها از تحریم‌های آمریکا حمایت کنند.

                      
                                       اتحادیه اروپا می‌خواهد با وجود خروج آمریکا از برجام، این توافق را حفظ کند
وزیر خارجه آمریکا یک روز پس از آن می‌گوید به دنبال تغییر حکومت <رژیم> ایران نیست که «آخوند»  خامنه‌ای، رهبر<رژیم آخوندی> ، گفت آمریکا با سیاست‌های مختلف در پی "براندازی" حکومت <این رژیم> است.
مایک پومپئو، امروز ۲۴ مه، در جلسه سنا از سیاست قدرت‌های اروپایی در قبال ایران انتقاد کرد و گفت: "اروپایی‌ها به ما گفته‌اند که آماده اقدام در زمینه موشکی هستند، اما سه سال است که هیچ کاری نمی‌کنند."
او به ترتیب مشابهی از قدرت‌های اروپایی انتقاد کرد که برای مقابله با حمایت ادعایی < رژیم >  ایران از "تروریسم" کاری نمی‌کند.
قدرت‌های اروپایی پیش از این از برنامه موشکی و سیاست منطقه‌ای< رژیم > ایران انتقاد کرده‌اند اما می‌گویند این مسایل را باید از برنامه هسته‌ای < این رژیم > تفکیک کرد.
 خامنه‌ای گفته ایران<آخوندی> به شرطی در توافق هسته‌ای می‌ماند که اروپایی‌ها بحث برنامه موشکی و سیاست منطقه‌ای ایران < آخوندی > را مطرح نکنند.
آلمان، فرانسه و بریتانیا و اتحادیه اروپا به دنبال حفظ توافق با < رژیم > ایران هستند و با خروج آمریکا از برجام و بازگشت تحریم‌های هسته‌ای< رژیم > مخالف بوده‌اند.
B B C
                                               _______________________________________