در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

درگیری شدید میان نیروهای امنیتی « رژیم آخوندی » و معترضان در کازرون.
بر اساس برخی گزارش‌هایی که در شبکه‌‌های اجتماعی منتشر شده درگیری میان نیروهای امنیتی ایران«آخوندی» و معترضان در کازرون چندین قربانی برجای گذاشته است.
گفته می‌شود که در این درگیری‌ها نیروهای امنیتی به طرف معترضان تیراندازی کرده‌اند. به گفته برخی منابع محلی در جریان ناآرامی‌ها ۱ تا ۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند و تعدادی نیز زخمی شده‌اند.
همچنین نیروهای امنیتی ده‌ها نفر را بازداشت کردند. گفته می‌شود معترضان برای نجات دستگیرشدگان به ساختمان محل نگهداری آنها حمله کرده و آنجا را به آتش کشیده‌اند.
در ویدیوهایی که از این تظاهرات منتشر شده معترضان شعار می‌دادند: «دشمن ما همینجاست دروغ میگن آمریکاست» و «از دست نماینده خائن، کازرون فدا شد.»
تظاهرکنندگان به طرح تقسیم کازرون معترض هستند. 
نماینده کازرون از جمله کسانی است که از این طرح حمایت می‌کند. بر اساس این طرح، قرار است بخش‌های «قائمیه» و «کوهمره نودان» از کازرون جدا شده و شهرستان جدیدی به نام «کوه چنار» تشکیل شود.
اعتراض مردم کازرون به تقسیم شهرستان از مدت‌ها پیش آغاز شده است. در جریان تظاهراتی که اواخر فروردین ماه سال جاری برگزار شد نیز نیروهای امنیتی و معترضان با یکدیگر درگیر شده بودند.
پیش از «آخوند»امام جمعه کازرون نیز به طرح تقسیم کازرون اعتراض کرده بود. محمد خرسند، امام جمعه کازرون، در همان زمان و با حضور در جمع معترضان گفته بود: «در شرایط فعلی بحث تقسیم شهرستان کازرون یک بحث حاشیه‌ای محسوب می‌شود و در این شهرستان پروژه‌های زیادی در زمینه احداث راه، کتابخانه، ساخت سد نرگسی و مهم‌تر از همه رکود اقتصادی و بیکاری وجود دارد که مهم‌تر از تقسیم شهرستان است.»
سعید جلالی، سرپرست تقسیمات کشوری وزارت کشور، نیز در واکنش به اعتراضات اواخر فروردین به این شهر سفر کرده و گفته بود: «صدای معترضان و مطالبات مردم را در این سفر شنیده‌ایم و امیدواریم که کاری انجام شود که با حفظ هویت تاریخی و فرهنگی شهرستان کازرون، توسعه همه جانبه این شهرستان را به دنبال داشته باشد!.»
euronews