در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

«طلایه‌ داران امر به معروف و نهی از منکر» در ماه رمضان:
 حتی شنا در استخر و سگ‌ گردی هم ممنوع است!!.
دادستان! اردبیل گفته که بسیجیان شرکت‌کننده در این طرح «تنها باید به تذکر زبانی کفایت کنند!» یعنی ضرب و شتم را بگذارند برای ماه‌های غیر از رمضان!
رفتن استخر فقط با نسخه پزشکی امکان‌پذیر است!.
«اصراری به روزه‌ گرفتن مردم نداریم ولی طبق قانون مجازات اسلامی با روزه‌خواران برخورد شدید می‌کنیم.»
در طول ماه رمضان همچنین با بدحجابی، حرمت‌شکنی و تظاهر به روزه‌خواری، مصرف دخانیات در داخل اتومبیل، پارک‌ها و معابر سطح شهر و حتی سگ‌گردی برخورد می‌شود!
مقامات نیروی انتظامی و دادستانی <رژیم آخوندی>  با شروع ماه رمضان اعلام کردند که با روزه‌خواران و کسبه‌ای که اقدام به فروش موادغذایی می‌کنند، برخورد خواهند کرد.
 نیروهای بسیج با پلیس در اجرای طرح مبارزه با روزه‌خواری همکاری دارند. فصل تکراری آزار و اذیت مردم در یکی از طبیعی‌ترین و خصوصی‌ترین امور دوباره شروع شد: خوردن و آشامیدن!
در پیام‌های جداگانه، رئیس پلیس تهران، رئیس امنیت عمومی استان البرز، فرمانده انتظامی! مشهد، دادستان عمومی و انقلاب قزوین، دادستان مرکز اردبیل و فرمانده انتظامی زنجان، اقدام به روزه‌خواری در ملاء عام و فروش موادغذایی در اغذیه‌فروشی‌ها و رستوران‌ها را به برخورد قضایی تهدید کردند.
حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ گفته که با تظاهرکنندگان به روزه‌خواری برخورد خواهد شد و «واحدهای صنفی و مراکز پذیرایی به استثنای نانوایی‌ها در طول اوقات شرعی یعنی از اذان صبح تا اذان مغرب مجاز به عرضه مواد خوراکی نیستند.»
به گفته رئیس پلیس <آخوندی> تهران ، اغذیه فروشی‌ها نیز تنها مجاز به ارائه ساندویچ سرد در قالب بسته‌بندی هستند البته سرو ساندویچ در هیچ اغذیه‌فروشی‌ در طول ماه مبارک رمضان مجاز نیست!
تمام واحدهای صنفی پذیرایی در تهران نیز بعد از اذان مغرب تا اذان صبح مجاز به کسب و کارند و فقط یک ساعت قبل از اذان مغرب، آن هم با «رعایت شعائر اسلامی و جلوگیری از روزه‌خواری» می‌توانند مغازه خود را باز کنند.
بر اساس مقررات اعلام شده از سوی رئیس پلیس تهران، اقامتگاه‌ها، هتل‌ها و مسافرخانه‌ها فقط می‌توانند داخل هتل یا مسافرخانه به مسافران سرویس بدهند و مجاز به ارائه خدمات به رهگذران نیستند.
در پایانه‌های مسافربری و ترمینال‌ها هم مغازه‌های اغذیه فروشی در صورت «استتار» محل پذیرایی و در تظاهر نکردن به روزه‌خواری مجاز به فعالیت هستند.
در ماه رمضان همچنین سینماها از افطار تا سحر مجاز به فعالیت هستند و هیچگونه مشکلی برای فعالیت آنان وجود ندارد!.
محدودیت خوردن و آشامیدن در اماکن عمومی بس نیست، حتی استفاده از استخرها در ماه رمضان نیز در صورتی امکان‌پذیر است که افراد دستور پزشکی حاکی از نیاز به آب درمانی داشته باشند و یا زیر سن شرعی باشند!
در طول ماه رمضان همچنین، با بدحجابی، حرمت‌شکنی و تظاهر به روزه‌خواری، مصرف دخانیات در داخل اتومبیل، پارک‌ها و معابر سطح شهر و همچنین سگ‌گردی برخورد می‌شود! .
هیچ معلوم نیست و هیچ کسی هم توضیح نمی‌دهد که انجام این کارها در این ماه چه زیانی به حال کسی دارد چه برسد به زیان رساندن به «خدا» و «دین»! .
در بسیاری از کشورهای مسلمان که چنین محدودیت‌هایی وجود ندارد، چه اتفاقی می‌افتد؟! جز اینکه آزار و اذیت مردم به خاطر کنترل خوردن و آشامیدن و تفریح اتفاقا سبب بروز درگیری و خشونت و نارضایتی می‌شود! در عین حال حق و حقوق کسانی که اصلا مسلمان نیستند و اعتقادی به روزه گرفتن در رمضان ندارند ولی در این کشور زندگی می‌کنند چه می‌شود؟!..
/kayhan.london