در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۳۱ فروردین ۱۳۹۷

«دشمن ما همینجاست، الکی میگن آمریکاست»

                                                         حضور اعتراضی مردم کازرون در نماز جمعه:
                                       دشمن ما همینجاست، الکی میگن آمریکاست
- مردم کازرون پس از تظاهرات گسترده در سطح شهر به محل برگزاری نماز جمعه رفته و شعار سر دادند.
- آنها همچنین علیه نماینده این شهر در مجلس«آخوندی» شورای اسلامی شعار دادند و از او خواستند صدای مردم باشد.

مردم کازرون در ادامه اعتراضات خود به تجزیه این شهرستان با برگزاری تجمع و تظاهرات در خیابان‌های این شهر به نماز جمعه رفته و علیه رژیم  شعار سر دادند.
مردم کازرون در ادامه اعتراضات خود به تجزیه این شهرستان با برگزاری تجمع و تظاهرات در خیابان‌های این شهر به نماز جمعه رفته و علیه حکومت شعار سر دادند.
مردم معترض شهر کازرون روز جمعه، ۳۱ فروردین‌ماه، در خیابان‌های این شهر تجمع کرده و دست به تظاهرات زدند. این اعتراضات از روز شنبه، ۲۵ فروردین، با حضور هزاران نفر از مردم این شهر آغاز و هر روز بر تعداد معترضان افزوده شد.
اعتراض ساکنان کازرون به طرح تجزیه شهرستان کازرون است که از دو سال پیش و توسط حسین رضازاده نماینده<رژیم آخوندی> کازرون در مجلس شورای اسلامی، مطرح شد و هم‌اکنون در دفتر تقسیمات کشوری به تصویب رسیده و در هیأت دولت منتظر تصویب نهایی است.
با وجود اینکه تظاهرات مردم کازرون با حمله مأموران نیروی انتظامی در روز سه‌شنبه، ۲۸ فروردین، به شدت سرکوب شد اما مردم در مقابل مأموران ایستادند و تظاهرات خود را در روزهای پس از آن نیز ادامه دادند.
 نیروهای امنیتی برای خاموش کردن صدای معترضان در روزهای گذشته به ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز متوسل شدند اما این اقدام نیز جواب نداد و بیش از ۵۰۰۰ نفر از مردم کازرون روز جمعه دوباره به خیابان‌ها آمده و تظاهرات کردند.
مردم معترض همچنین علیه حسین رضازاده شعار سر داده و از خواستند صدای مردم باشد. معترضان می‌گویند حسین رضازاده تنها به این دلیل که نام زادگاه خودش را به عنوان یک شهرستان در نقشه کشور ثبت کند می‌خواهد هویت فرهنگی و تاریخی شهر کازرون را از بین ببرد.
جمعی از مردم این شهرستان همچنین روز جمعه پس از ساعاتی تظاهرات در خیابان‌های شهر به سوی محل برگزاری نماز جمعه رفته و علیه حکومت شعار دادند: «ننگ ما ننگ ما، صدا و سیمای ما» و «دشمن ما همینجاست، الکی میگن آمریکاست»
kayhan.london