در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۰۸ فروردین ۱۳۹۷

« آخوند و مدیریت....؟؟ ملا و مملکت داری ....؟؟ »

زلزله‌ زدگان کرمانشاه گرفتار میهمانان ناخوانده.
هفت ماه پس از زمین‌لرزه‌ کرمانشاه که بخش‌ قابل توجهی از مناطق مسکونی این استان را ویران کرد، زلزله‌زدگان کرمانشاه هنوز در چادر زندگی می‌کنند. با فرارسیدن بهار جانوران و حشرات گزنده میهمان ناخوانده آنها ‌شده‌اند.
زلزله کرمانشاه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ رخ داد. ساختمان‌های بسیاری، از جمله ساختمان‌های پروژه دولتی "مسکن مهر" لرزش ۳/ ۷ ریشتری زمین را تاب نیاوردند و فروریختند.
بیش از ۶۰۰ نفر در این حادثه کشته و هزاران نفر بی‌خانمان و چادر‌نشین شدند. دولت‌ «آخوند»حسن روحانی به مردم وعده داد که با تمام توان مشکلات زلزله‌زدگان کرمانشاه را پیگیری می‌کند!. هفت ماه پس از آن تاریخ وضعیت زلزله‌زدگان کرمانشاه هنوز اسف‌بار است.
ورود جانوران گزنده سمی به چادرهای زلزله‌زدگان اتفاق تازه‌ای نیست. مدت کوتاهی پس از زلزله کرمانشاه، باشگاه خبرنگاران جوان حتی از حمله یک مار افعی به یکی زلزله‌زدگان خبر داده بود.
 وعده و وعید مسئولان!! برای رسیدگی به وضعیت زله‌زدگان و پایان اسکان موقت آنها هنوز به جایی نرسیده است. روزگار آنهایی که خانه‌شان ویران شده و چادرنشین هستند، با چنین میهمانان سرزده و ناخوانده « تصویر » به سر می‌شود.
آمار روشنی از شمار کودکان زلزله‌زده در دست نیست. این کودکان سرمای سخت زمستان کرمانشاه را در چادر گذراندند و حال باید با گرم شدن هوا مراقب جانوران گزند‌ه‌‌ای باشند که با آنها زندگی می‌کنند.
مشخص نیست که کدام نهاد یا سازمان مسئول رسیدگی به سلامت و آموزش این کودکان است.
فاضلاب به گودال کنار توالت می‌ریزد!. حشرات و جانوران موذی فاضلاب در این گودال‌ها تکثیر می‌شوند. چند قدم آنطرف‌تر خانواده‌هایی زندگی می‌کنند که خانه‌هایشان در زلزله ویران شده است. گذشته از بوی متعفن، احتمال شیوع بیماری‌های واگیردار در فصل بهار و تابستان در این شرایط بسیار زیاد است.
< آخوند > حسن روحانی، رئیس‌« دولت » ایران« آخوندی »  اول نوروز به کرمانشاه سفر کرد. او وعده داد: "همه منازل آسیب دیده این منطقه تا پایان تابستان ۹۷ تکمیل و به مردم تحویل داده خواهد شد!!".
 زلزله‌زدگانی که امروز آب آشامیدنی تصفیه شده در دسترس و سرپناه قابل اطمینانی بالای سر ندارند، با گرم شدن هوا روزهای سختی را پیش روی خود می‌بینند.
D W