در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۰۹ اسفند ۱۳۹۶

فرمانده آمریکایی: 
ایران « ملائی » بزرگترین تهدید بلندمدت در منطقه است.
فرمانده ارشد نظامی آمریکا در خاورمیانه می گوید در حالی که توجه همه معطوف به مقابله با تروریسم در خاورمیانه است، ایران « ملائی > به بزرگ ترین تهدید برای ثبات بلند‏مدت منطقه تبدیل شده است.
ژنرال جوزف ووتل، فرمانده قرارگاه مرکزی آمریکا در خاورمیانه، سنتکام، در سخنانی برنامه موشکی < رژیم ملائی > ایران را تهدیدی جدی برای شرکای ایالات متحده و منافع این کشور در منطقه عنوان کرد.
او که در کنگره آمریکا اظهار نظر می کرد، < رژیم > ایران را متهم کرد که با تجهیز شبه نظامیان حوثی در یمن، امنیت تنگه باب المندب، را دچار خطراتی کرده است.
ژنرال ووتل، سه شنبه در جلسه کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا درباره تهدیدهای امنیتی ایران و همین طور دیگر مسایل منطقه ای مانند جنگ در سوریه و یمن و مقابله با داعش صحبت می کرد.
آقای ووتل در سخنانش با اشاره به پس گرفته شدن ۹۸ درصد از  سرزمین های  اشغال  شده به وسیله  داعش در سوریه  و عراق، « رژیم » ایران را بزرگ ترین تهدید برای منطقه دانست.
او گفت: "در حالی که مشغول مقابله با تروریسم در خاورمیانه هستیم، این فعالیت های بدخیم ایران در منطقه است که در بلند مدت ثبات و امنیت در این بخش از جهان را تهدید می کند."
به گفته ژنرال ووتل، ارتش آمریکا از اقدامات دیگر سازمان ها و نهادهای ایالات متحده برای مقابله با چالش های ایران پشتیبانی می کند.
ژنرال ووتل در پاسخ به سوال لیز چینی، نماینده جمهوری خواه از ایالت ویسکانسین، پیشرفت "کمی و کیفی" موشک های بالستیک ایران و انتقال این توانمندی به گروه های مورد حمایت این کشور را تهدیدی فراتر از یمن عنوان کرد.
او همچنین « رژیم ملائی » ایران را تهدیدی امنیتی در تنگه استراتژیک باب المندب خواند.
ژنرال ووتل گفت: "زمانی که به باب المندب نگاه می کنیم شاهد استقرار موشک های کروز ساحل به دریا هستیم. می دانیم این توانایی نیست که حوثی ها از آن برخوردار بوده باشند. باید این امکانات را از جایی گرفته باشند و آن< رژیم >  ایران است."
کوتاه شده از:B B C
تصویر از:   گوگل