در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۰۹ اسفند ۱۳۹۶

سفره خالی کارگران مقابل استانداری خوزستان
شماری از کارگران گروه ملی فولاد اهواز روز سه‌شنبه هشتم اسفند دوباره در مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند و خواستار تحقق خواسته‌های صنفی خود شدند.
در همین حال،‌ غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، گفت که حقوق آذرماه کارگران پرداخت خواهد شد!.
کارگران این گروه ملی صنعتی که از یکشنبه گذشته دست به اعتراض زده‌اند، ‌خواستار پرداخت دستکم سه ماه دستمزد معوقه خود و روشن شدن چگونگی پرداخت دستمزد اسفند و پاداش و عیدی آخر سال هستند.
این کارگران روز سه‌شنبه با پهن کردن سفره خالی در مقابل استانداری خوزستان،‌ شعارهایی سر دادند.
به دنبال چند روز اعتراض و راهپیمایی کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ایران،‌ استاندار خوزستان گفت: حقوق آذر کارگران پرداخت خواهد شد.
آنها شعار دادند: «سفره ما خالیه، ظلم و ستم کافیه»، «عرضه کار ندارید، پست را کنار بزارید» و «حقوق به ما نمیدن،‌ مرگ بر آمریکا ! ».
اعتراض‌ روز سه‌شنبه کارگران یک روز پس از آن برگزار شد که  خامنه‌ای، رهبر « رژیم ملائی » ،در سخنانی «دشمنان» را متهم کرد که به گفته او، یکی از کارهای اساسی‌شان این است که شاید بتوانند در کارخانه‌ها، در مجموعه‌های کارگری، به‌خصوص مجموعه‌های بزرگ، «یک رکودی، لنگی‌ای از سوی کارگران به وجود بیاورند؛ کارگرها را [به این کار] وادار کنند».
با این همه،‌ رهبر «رژیم» در سخنانش اشاره‌ای به مشکلات صنفی کارگران از جمله پرداخت نشدن به موقع دستمزدها و مزایای کارگران و یا دستمزدهای زیر خط فقر نکرد.
به طور معمول،  خامنه‌ای و سایر « ملاها » در « رژیم »  اسلامی ایران کلمه «دشمن!!» را برای آمریکا و اسرائیل به کار می‌برند.
گروه ملی صنعتی فولاد ایران که کارگران آن روز سه‌شنبه دست به اعتراض زدند شامل کارخانه فولادسازی، نورد کوثر، نورد تیرآهن، کارخانه لوله‌سازی و ماشین‌سازی است و حدود چهار هزار کارگر دارد.
کوتاه شده از: رادیو فردا *