در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۰۴ دی ۱۳۹۲

خطاى بزرگ روحانيت ما اين بود كه بدون دانش «مديريت» مدعى «حكومت» شد

268 - دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۸۴
چند خط از یک نامه
نامه ای با امضای شخصی به نام احمد قابل به " حکام " اسلامى ايران

**همه آدميان در زندگى گذشته خويش، كم يا بيش، خطا هائى داشته اند. چه در انديشه و چه در عمل.

خطاى بزرگ روحانيت ما اين بود كه بدون دانش «مديريت» مدعى «حكومت» شد و با سرمايه اى به نام «فقه» كه در جاى خود ارزشمند است !و به گفته مرحوم آيت الله محمد حسين غروى اصفهانى (معروف به كمپانى) ؛ «هيچ ارتباطى به رياست حكومت و نظام و مديريت ندارد»، نامزد رياست و سياست شده و بر اركان قدرت مسلط شد و «ولايت مطلقه» را طلب كرد.
 ولايتى كه با قرائت رايج در بين اصحاب قدرت، نه امكان منطقى داشت و نه عملى و علمى بود، ولى در برخى زمينه ها، مصداق «آش نخورده و دهان سوخته» شد،

267 - شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۸۴ 
در مملكت اسلامي ايران اوضاع بشدت خر تو خر است
رئيس مجلس ششم كه از(بد حادثه) تكيه بر مسند مفاخر عقل و سياست زده بود و سفت و سخت از (كوزه) پر طراوت (!) ولايت (امروزي) ميخورد - اكنون در دور نهم انتخابات به اصطلاح رئيس جمهوري، اخذ آرا و نتيجه انتخابات را بشدت مخدوش اعلام كرده است. <انگار در هشت دوره ی قبلی اخذ آراء! درحکومت ولایت، غیرازاین دوره بوده است؟!>
آخوند مهدی کروبی، يکی از نامزدهای انتخابات رياست جمهوری! در جريان يک مصاحبه مطبوعاتی که در واپسين ساعات شمارش آرا انتخابات برگزار شد، اعلام کرد نتيجه اين انتخابات به دليل اعمال نفوذ سپاه پاسداران و بسيج مخدوش است.
_____________________
نه تنها نتيجه انتخابات اين دوره كه نتايج همه گزينش هاي موسوم به (مردمي) يكي پس از ديگري مخدوش بوده اند.
آنها كه در خلافت به اصطلاح ولايت ، ادعاي آزادي انتخابات دارند و آنها كه مردم ساده و امروز بيشتر ناچار و حريص و غافل را به پاي صندوق هاي راي مي كشند و خلاصه تك تك كساني كه به ذات و خصوصيات حكومت هاي بنياد گرا و واپس نگر علم و آگاهي دارند - ميدانند که انتخابات (آزاد) و ادعا بر تكيه به آراء مردم حرف خنده داري است.