معاون وزیر بهداشت! « رژیم آخوندی » ایران:
مدتها پس از ورود " کرونا " به ایران متوجه شدیم.
معاون وزیر بهداشت « رژیم آخوندی » گفته است که ایران به دلیل تشخیص ندادن ویروس کرونا گسترش آن را دیر متوجه شده و اعلام کرده است.
معاون وزیر بهداشت « رژیم آخوندی » گفته است که ایران به دلیل تشخیص ندادن ویروس کرونا گسترش آن را دیر متوجه شده و اعلام کرده است.
او میگوید که احتمال دارد تا ۷۰ درصد مردم به ویروس کرونا مبتلا شوند.
دکتر رضا ملکزاده، معاون وزیر بهداشت!«رژیم آخوندی» ، درباره گسترش ویروس کرونا در کشور میگوید: «باید هشیارانهتر عمل میکردیم. فکر میکنم قدری! تاخیر در اعلام داشتیم به دلیل اینکه اطلاع نداشتیم».
به گزارش خبرگزاری دانشجویان (ایسنا) دکتر ملکزاده در یک برنامه تلویزیونی درباره انتقال ویروس کرونا از چین به ایران گفت: «ما ارتباطات مفصلی با چین داشتیم و رفتوآمدهای زیادی بود، وقتی در چین دیر اعلام میشود، این ویروس وارد ایران میشود و در این مدت به عنوان آنفلوآنزا در نظر گرفته میشود.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان (ایسنا) دکتر ملکزاده در یک برنامه تلویزیونی درباره انتقال ویروس کرونا از چین به ایران گفت: «ما ارتباطات مفصلی با چین داشتیم و رفتوآمدهای زیادی بود، وقتی در چین دیر اعلام میشود، این ویروس وارد ایران میشود و در این مدت به عنوان آنفلوآنزا در نظر گرفته میشود.
ما این بیماری تنفسی را به خصوص در قم و در برخی شهرهای دیگر داشتیم و همه آنها را به حساب آنفولانزا گذاشتیم، تا موقعی که نزدیک به پیک شدیم و چین هم اعلام کرد و تستها و کیتهای آن وارد ایران شد توانستیم اعلام کنیم.»
معاون وزیر بهداشت! تصریح میکند، قطع مراودات با چین "بنا به ملاحظاتی" به موقع انجام نگرفت. او توضیح میدهد: «با وجود این که وزارت بهداشت این درخواست را جدی داشت و چندین جلسه این را در دولت مطرح کرد، واقعاً نتوانستیم به موقع از این حمایت برخوردار شویم که مرزها را به طور کامل ببندیم. ارتباطات اقتصادی و تعداد زیاد ایرانیانی که در چین بودند و تعداد دانشجویان ایرانی که در چین بودند باعث این موضوع شد».
دکتر ملکزاده در پایان گفته است: «وقتی از این ویروس خلاص میشویم که ۵۵ تا ۷۰ درصد مردم این ویروس را بگیرند.
معاون وزیر بهداشت! تصریح میکند، قطع مراودات با چین "بنا به ملاحظاتی" به موقع انجام نگرفت. او توضیح میدهد: «با وجود این که وزارت بهداشت این درخواست را جدی داشت و چندین جلسه این را در دولت مطرح کرد، واقعاً نتوانستیم به موقع از این حمایت برخوردار شویم که مرزها را به طور کامل ببندیم. ارتباطات اقتصادی و تعداد زیاد ایرانیانی که در چین بودند و تعداد دانشجویان ایرانی که در چین بودند باعث این موضوع شد».
دکتر ملکزاده در پایان گفته است: «وقتی از این ویروس خلاص میشویم که ۵۵ تا ۷۰ درصد مردم این ویروس را بگیرند.
*D W
« وقتی آخوند مدیر باشد و ملا، مملکت دار....! »
