در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۲۱ فروردین ۱۳۹۸

فراخوان همیاری:
 اکنون وقت همبستگی برای کمک به سیل‌زدگان است.
ایرانیان در داخل و خارج کشور برای کمک به آسیب‌دیدگان فاجعه سیل  بسیج می‌شوند. رسانه‌ها، گروه‌ها و نهادهای مدنی مختلف ایرانیان را به یاری به سیل‌زدگان فراخوانده‌اند.
ابعاد ویرانی‌های سیل فروردین ۹۸ در ایران بسیار گسترده است. در این فاجعه علاوه برآنکه دهها نفر جان خود را از دست دادند، خسارت‌های بسیار زیادی به منازل و مراتع و زیرساخت‌‌ها در صدها شهر و روستای سیل‌زده ایران وارد آمد.
 کارشناسان و فعالان اجتماعی می‌گویند بدون یاری همه آحاد ملت و بدون استفاده از همه‌ ظرفیت‌های اجتماعی و مدنی ایرانیان، نمی‌توان حتی بخشی از این خسارت‌ها را جبران کرد.
فراخوان چهار رسانه ایرانی
چند روز پیش از انتشار بیانیه فعالان "اصلاح‌طلب و تحول‌خواه" در داخل کشور، چهار رسانه ایرانی در اقدامی مشترک هم‌وطنان خود را به یاری به سیل‌زدگان فراخواندند. این بیانیه را چهار رسانه "اخبار روز"، "ایران امروز"، "کیهان لندن" و "گویا" امضا کرده‌اند و روز شنبه ۱۷ فروردین (۶ آوریل) به‌طور هم‌زمان در این چهار رسانه منتشر شد.
در این بیانیه خطاب به ایرانیان آمده است: «در جایی که قربانیان زمین‌لرزه ثلاث باباجانی بخشی از همان اندک داشته‌های خود را برای هم‌میهنانشان در ترکمن‌صحرا می‌فرستند و کودکان کار بخشی از درآمد ناچیز خود را به سیل‌زدگان می‌بخشند، ما را باید که چهره از شرم در خاک بپوشیم، اگر دست یاری خود را بسوی هم‌میهنان خود دراز نکنیم.».
اقدام صلیب سرخ در آلمان و آمریکا.
در چند روز گذشته هم‌چنین "صلیب سرخ آلمان" (Deutsches Rotes Kreuz) شماره حسابی ویژه برای کمک به سیل‌زدگان ایران را اعلام کرد.
 ایرانیان ساکن آلمان می‌توانند از طریق این شماره حساب یا لینک وبسایت صلیب‌سرخ کمک‌های نقدی خود را به دست آسیب‌دیدگان سیل برسانند. این اطلاعات در وبسایت صلیب سرخ آلمان در دسترس همگان است.
هم‌چنین "فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر"(IFRC) شماره حسابی بازکرده که ایرانیان و دیگر نیکوکاران در ایالات متحده آمریکا و کانادا می‌توانند کمک‌های خود را به قربانیان سیل در ایران برسانند.
اطلاعات بیشتر در این باره نیز در وبسایت فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر منتشر شده است.
   کوتاه شده از: D W
                                                        ________________________________