در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

مشت معلم بر صورت دانش آموز
او دانش‌آموز 18 ساله دبیرستانی است و بدلیل آسیب شدیدی که به چشمش وارد شده  بخشی از بینایی‌اش را از دست داده است.
خشونتی که در ایران«آخوندی» نهادینه شده، از راس حاکمیت به جامعه تزریق شده است. آن کتک و شلاق و تهاجم و اعدام و تشکیل گروه های فشار و ترور که 40 سال حکومت آن را در ایران پیاده کرد، محصولش همین خشونتی است که در جامعه شکل گرفته و فقر و بیکاری و اعتیاد و اختلاف طبقاتی بی سابقه و تاریخی آن را تشدید کرده است.
 این خشونت در خیابان، در خانه، در مدرسه، در تاکسی، مترو، اداره و .... وجود دارد و در آمار پزشکی قانونی منعکس است. بنابراین، حادثه ای که روز گذشته درباره مشت معلم بر صورت دانش آموز و شکستن دسته عینک و رفتن آن به چشم دانش آموز خبر ساز شده، پدیده ای جدا از آنچه در بالا به آن اشاره شد نیست.
او دانش‌آموز 18 ساله دبیرستانی است و بدلیل آسیب شدیدی که به چشم وارد شده و بخشی از بینایی‌اش را از دست داده به بیمارستان منتقل شده است.
پدرش گفته است:
پسرم در کارگاه آموزشی مدرسه‌اش در غرب تهران شرکت کرده بود. پس از دقایقی معلم‌اش از او سؤالی می پرسد و از آنجا که احساس کرد پسرم حواسش به صحبت‌های او نبوده با پایش ضربه‌ای به پسرم میزند. پسرم به این رفتار اعتراض می کند و معلم با ضربه مشت به صورتش کوبیده که منجر به شکستن قاب عینک و رفتن آن به داخل چشم وی شده است.
.pyknet.net