در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۲۱ آذر ۱۳۹۷

« این طور که میگویند ، برخی از امام‌زاده‌ها زیارتی و سیاحتی ! و برخی دیگر تجارتی هستند !»

دنبال شجره‌نامه امام‌ زاده‌ها نباشید!.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه ! استان اصفهان گفته که «به دنبال شجره‌نامه امام‌زاده‌ها نباشید و باید به همه امام‌زاده‌ها؟! ارادت داشته باشیم!.»
<حاجی صادقی مدیر کل !> اضافه کرده «برخی از امام‌زاده‌ها زیارتی و سیاحتی است، برخی از امام زاده‌ها بیشتر سیاحتی است!!. به همین دلیل است که بر روی گردشگری برخی از امام زاده‌ها فعالیت می‌شود.»
اظهارات این<مدیر!> مسئول در شرایطی مطرح شده که ۲۲ آبان ماه امسال ولی الله عادلی٬ ​مدیرکل امور اجتماعی و مؤسسات خیریه سازمان اوقاف و امورخیریه گفته بود که این سازمان «با هرگونه خرافات و ساخت بقعه جدید مبارزه می‌کند! و به هیچ عنوان اجازه ساخت امامزاده جدید را نمی‌دهد.»
سال ۱۳۹۲ هم مرتضی محمدیان٬ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر اعلام کرده بود این سازمان «ملاکش نسبت به امامزاده‌ها شجره‌نامه نیست و آنچه مردم به آنها اعتقاد دارند و کراماتی از آنها دیده‌اند را مورد تایید و بازسازی قرار می‌دهد!!.»
سال ۱۳۹۰ نیز سایت محافظه‌کار «سیاست‌نامه» در گزارشی اعلام کرده بود که در ۳۰ سال گذشته به طور میانگین ۳۰۰ امامزاده در سال به امامزاده‌های کشور افزوده شده است.
این سایت با ابراز نگرانی از افزایش «امامزاده‌های دروغین» در ایران نوشته بود که «تعداد امامزاد‌ها در اوایل انقلاب ۱۵۰۰ تن بوده که متأسفانه به ۱۰هزار و ۵۰۰ تن» افزایش یافته است.
براساس آمار رسمی سازمان اوقاف و امور خیریه٬ در ایران بیش از هشت هزار امامزاده وجود دارد که زیر نظر این سازمان که رئیس آن از سوی «رهبررژیم آخوندی» منصوب می‌شود٬ اداره می‌شوند!.
iranwire