در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۱۱ آذر ۱۳۹۷

« وقتی کفگیر به تهً دیگ میخورد؟!. »
من معتقدم که الزاما پوشیدن چادر به معنای حجاب کامل نیست.
    گاهی برخی با همین پوشش چنان آرایشی دارند که خود حجاب را زیر سوال متمی‌برد.
 باید بگویم ما نه تنها« دراین چهل سال »  باعث اعتقاد جوانان‌مان به حجاب نشده‌ایم بلکه باعث گریزان شدن آن‌ها از خیلی از آموزه‌ها شدیم.

سلحشوری با اشاره به سابقه تحصیل و زندگی خود گفت: "من ۱۰ سال در هند زندگی کردم. در آنجا چادر و مقنعه چانه‌دار به سر می‌کردم، «همین که من گردنم را عمل کردم و دستم سال‌هاست درد می‌کند ثمره سال‌ها پوشیدن چادر بود.»
ما یکی از مظاهر جامعه اسلامی را حجاب تعریف کردیم ولی نتوانستیم آن را به نسل بعد از خودمان منتقل کنیم.
* تصویر:
 حاج خانم سلحشوی  همچنان در پوشش چادر آنهم از نوع سفت و سختش، دیده میشود.
                                                           __________________________________