در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۰۲ آذر ۱۳۹۷

« در عصر فضا و اسلام معاویه و مدیریت با غیرت ها.....؟! »

وارد کردن بانوان داخل استادیوم‌ها خطر است!.
نماینده ولی فقیه! در سپاه گفته «وارد کردن بانوان داخل استادیوم‌ها یک‌خطر است»٬ «نباید غیرت دینی ما در مقابل ورود بانوان به استادیوم خاموش شود» و «دشمن می‌خواهد تا اسلام‌بدون زهر در ایران حاکم شود.!!»
« آخوند » عبداله حاج صادقی این مطالب را در آیین تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان بیان کرده است.
حاج صادقی گفته «در مرحله نخست بانوان را وارد استادیوم ورزشی کردند تا بازی‌های جام جهانی مشاهده کنند، اکنون اجازه مشاهده بازی‌های زنده فوتبال را به بانوان در استادیوم‌ها می‌دهند و احتمالا در آینده بانوان و آقایان به صورت مختلط بازی‌های فوتبال را در استادیوم مشاهده خواهند کرد و باید در این جور مواقع غیرت دینی ما بجوشد.»
وی اضافه کرده «مراقب باشید اجازه ندهید غیرت دینی شما در مقابل انقلاب زدایی جامعه خاموش شود.»
به گفته نماینده ولی‌فقیه در سپاه «دشمن می‌خواهد تا اسلام‌ بدون زهر در ایران حاکم شود، اسلام بدون زهر همان اسلام معاویه است و دشمنان می‌خواهند اسلام بدون زهری که در عربستان حاکم کردند همان را در ایران جایگزین کنند.»
حاج صادقی ادامه داده «دینی که امروز در آل سعود تبلیغ می‌کنند این دین مخدر است و یقین بدانید بی‌دین‌های روسیه و چین بهتر از دین‌داری آل سعود است.».
                                          «« وای اگر از پس امروز بود فردائی »»