در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۰۵ آذر ۱۳۹۷

انتظار <رژیم آخوندی > ایران از مجامع حقوق بشر، فشار به آمریکا برای دادن معافیت‌هایی جهت فروش نفت با هدف بازسازی مناطق آسیب دیده و زلزله زده است.

درخواست تعدیل تحریم‌ها برای بازسازی مناطق زلزله‌ زده
رئیس کمیسیون امنیت ملی! و سیاست خارجی! مجلس« آخوندی » از مجامع بین‌المللی خواست که موضوع تعدیل تحریم‌ها را برای بازسازی مناطق زلزله‌زده با دولت آمریکا مطرح کنند. استان‌های زلزله‌زده از سال‌ها پیش با مشکل بازسازی روبرو هستند.
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای«آخوندی» -  اسلامی، روز دوشنبه ۵ آذر (۲۶ نوامبر) از "مجامع بین‌المللی، محافل حقوق بشر و سیاستمداران منصف! در آمریکا" درخواست کرد، با توجه به افزایش بلایای طبیعی در ایران در طول یک سال اخیر و تقارن آن با تشدید تحریم‌ها، به منظور بازسازی مناطق زلزله‌زده مسئله تعدیل تحریم‌های نفتی ایران«آخوندی» را با دولت آمریکا مطرح کنند.
شامگاه یکشنبه چهارم آذر (۲۵ نوامبر) زمین‌لرزه‌ نسبتا شدیدی مناطق غربی استان کرمانشاه را لرزاند. بنا به آخرین آمار شمار مصدومان این زلزله به حدود ۸۰۰ نفر رسیده است. تعداد زیادی از ساختمان‌های مسکونی و واحدهای تجاری نیز در پی وقوع این زلزله ویران شده یا خسارات جدی دیده‌اند.
به گزارش رسانه‌های ایران فلاحت‌پیشه ضمن اشاره به قدرت ۶.۴ ریشتری این زلزله و مشکلات بسیاری از زیرساخت‌ها و اماکن مسکونی و با تکیه بر مشکلات عمده مردم بر اثر زلزله‌های پی در پی بالای ۵ ریشتری سال گذشته گفت: «در چنین شرایطی تحریم ها بیشترین فشار را بر بازسازی مناطق آسیب دیده بر جای گذاشته است به طوری که اکنون ۱۰ هزار واحد مسکونی در کرمانشاه آسیب دیده و هنوز بازسازی نشده است.»
آزمون جدی برای محافل حقوق بشری
« فلاحت پیشه» گفت که انتظار <رژیم آخوندی > ایران از مجامع حقوق بشر، فشار به آمریکا برای دادن معافیت‌هایی جهت فروش نفت با هدف بازسازی مناطق آسیب دیده و زلزله زده است.
کوتاه شده از:D W
                                                 TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT