در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۰۹ مهر ۱۳۹۷

« مدیریت آخوند و مملکت داری ملا......؟؟ »

رد طرح عدم نیاز به اجازه پدر برای ازدواج دختران
عضو کمیسیون قضایی مجلس« آخوندی » ایران از رد طرح فراکسیون زنان برای عدم نیاز به اجازه پدر برای ازدواج دختران بیش از ۲۸ سال در این کمیسیون خبر داد.
به گزارش سایت عصر خبر، محمدعلی پورمختار گفت، فراکسیون زنان خواستار اصلاح مواد ۱۰۴۳ و ۱۰۴۴ قانون مدنی و عدم نیاز به اجازه پدر برای دختران بالغ (بالای ۲۸ سال) شده بود که این درخواست با مخالفت اعضای کمیسیون روبرو شد!.
"اتباع بیگانه در کشور در حال انجام تجارت چمدانی هستند"
عضو کمیسیون انرژی مجلس«آخوندی» با اشاره به خرید "چمدانی" برخی اتباع خارجی، مانند عراقی‌ها در ایران«آخوندی» از نبود ساز و کاری مشخص برای کنترل خرید شهروندان خارجی از بازار ایران انتقاد کرد.
به گزارش ایلنا، غلامرضا شرفی گفت، خرید‌های اتباع خارجی کاستی‌هایی در منطقه ایجاد کرده و مردم آبادان و توابع آن همچون اروندرود از کمبود کالاهای مصرفی اساسی و روزمره سخن می‌گویند.
 او گفت، برخی فروشندگان ترجیح می‌دهند در ازای دریافت ارز، کالایشان را به اتباع غیر ایرانی بفروشند و این امر به نایاب شدن برخی کالاها در برخی روزها منجر شده است.
کشف محموله بزرگ شربت‌های تقلبی کودکان در تهران
مأموران پلیس آگاهی پایتخت ایران «آخوندی» از کشف محموله بزرگ شربت تقلبی "زادیتین" که مختص کودکان زیر ۱۰ سال است خبر دادند.
ایسنا نوشت، برخی از افراد "سودجو با جعل جعبه، اتیکت و شیشه این شربت اقدام به پر کردن و پلمب محتویات داخل این شیشه‌ها کرده و قصد توزیع آن در داروخانه‌ها را دارند."
سردار علیرضا لطفی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ نیز از ارسال نمونه‌ها برای آزمایش خبر داد و گفت: «آن چه که قطعی است این است که این داروها هیچ تاثیری بر سلامت افراد نداشته و سودجویان با قصد کسب سودهای میلیونی دست به این اقدام زده بودند که خوشبختانه پرونده‌ای برای این افراد تشکیل شده و هم اکنون در حال رسیدگی است.»
D W