در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۰۴ مهر ۱۳۹۷

ترامپ: 
« رژیم آخوندی » ایران مجبور است برای مذاکره برگردد
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه چهارم مهرماه در یک کنفرانس خبری تاکید کرد که « رژیم » ایران در نهایت مجبور است برای یک توافق جدید با آمریکا وارد مذاکره شود.
توافق جدید با « رژیم » ایران
رئیس جمهوری آمریکا همچنین در پاسخ به پرسشی در خصوص همکاری رهبران جهان برای توافق جدید با « رژیم » ایران گفت: اهمیت ندارد که رهبران جهان درباره ایران چه فکر می کنند. ایرانی‌ها (عاقبت) نزد من خواهند آمد و یک توافق خوب خواهیم داشت. شاید هم اینطور نشود. ولی آنها در حال حاضر بسیار رنج می‌برند. 
آنها الان در همه شهرها با شورش مواجه‌اند، خیلی وسیع تر از جنبش سبز (در سال ۱۳۸۸) در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما. اما باراک اوباما در کنار « رژیم »  ایران ایستاد و نه در کنار مردم ایران . شاید اگر طرف مردم را می گرفت الان ما ایران دیگری می داشتیم.
دونالد ترامپ تصریح کرد: اما من در کنار مردم ایران ایستاده‌ام.
دونالد ترامپ در ادامه به پیامدهای خروج آمریکا از توافق هسته ای با ایران اشاره کرد و گفت: تورم در ایران به سرعت در حال افزایش است. پول آنها بی ارزش شده است. همه چیز اشتباه از آب در می‌آید. در خیابان‌ها شورش روی می دهد. نمی‌توانند نان بخرند. وضعیت فاجعه است.
وی افزود: در یک مقطع زمانی آنها باز می گردند و می‌گویند می توانیم کاری انجام دهیم؟ تنها چیزی که می‌خواهم، خیلی ساده این است که سلاح اتمی نداشته باشند. آیا این خواسته بزرگی است؟ من خواهان آن هستم که اقتصاد بزرگی داشته باشند. من علاقه مندم هرچه می‌توانند نفت بفروشند، چرا که من از اوپک راضی نیستم.
رئیس جمهوری آمریکا تاکید کرد: ایران « آخوندی » مجبور است (به مذاکره) برگردد و آنها مجبورند گفت وگو کنند. من این اقدام را از موضع قدرت یا ضعف انجام نمی‌دهم. فقط می‌گویم آنها در یک برهه زمانی، مجبورند (به میز مذاکره) برگردند.
 شما نگاه کنید، شرکت‌ها دارند چپ و راست از ایران خارج می‌شوند. مرسدس بنز هم از ایران خارج شد. آنها نمی خواهند با ایران همکاری کنند. چرا آنها باید بین ایران و آمریکا یکی را انتخاب کنند.
در حالی دونالد ترامپ خواهان مذاکره درباره توافق تازه با ایران است که مقام‌های «رژیم آخوندی»- اسلامی هرگونه مذاکره درباره یک توافق جدید را رد می کنند.
در همین زمینه، « آخوند » حسن روحانی، رئیس‌« دولت رژیم آخوندی »  ایران عصر چهارشنبه در نیویورک در یک نشست خبری گفت که آمریکا با خروج از برجام «اشتباه» کرده و روزی به این توافق باز خواهد گشت
*کوتاه شده :رادیو فردا
                                             ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،