در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۰۷ مهر ۱۳۹۷

< تازه بعد از40 سال اعدام و قطع عضو درملاء عام ، حضرات به فکر « مانور » موضوع افتاده اند!>

نحوه‌ اجرای احکام اعدام، قطع عضو و نقص عضو بررسی می‌شود.
< این بررسی وحشیگری است >
طرح نحوه‌ی اجرای احکام اعدام، قطع عضو و نقص عضو قرار است فردا، یکشنبه هشتم مهر، در کمیسیون قضایی! و حقوقی !مجلس شورای اسلامی < آخوندی > ایران بررسی شود. 
این طرح با یک فوریت در خردادماه امسال وصول شده بود.
در همان زمان،  یوسفیان، یکی از نمایندگان مجلس< آخوندی > ، درباره طرح "نحوه اجرای احکام اعدام، قطع عضو و نقص عضو" گفته بود که مجلس از این طریق به دنبال "ساماندهی اجرای احکام اعدام و قطع عضو ونقص عضو در ملاءعام" است.
او با بیان این موضوع ‌که "تماشای مجازات و صحنه اعدام آثار مخرب زیادی را بر روح و روان کودکان و نوجوانان بر جای می‌گذارد" گفته بود: «در جایی که قانون و شرع اجرای مجازات را در ملاء عام تعیین کرده بحثی جدا است!! اما در مواردی که نیازی به اجرای احکامی مانند مجازات اعدام یا قطع عضو در ملاء عام وجود ندارد و قانون!! صراحت ندارد نباید در ملاء عام اجرایی شود بلکه باید در فضای زندان یا فضاهای بسته اجرا شود.»
همچنین قرار است تماشای آن دسته از مجازات‌هایی که به گفته نویسندگان طرح "لازم است" در ملاء‌عام اجرا شوند، برای "افراد با ناراحتی قلبی و افراد زیر ۱۵ سال ممنوع شود.!!"
حضور جمعیت برای تماشای اعدام در ملاء‌عام و خصوصا حضور کودکان در محل اجرای حکم همواره توجهات گسترده‌ای را به خود جلب کرده است.
 سازمان‌های حقوق بشری بین‌المللی بارها مجازات در ملاء‌عام در ایران « آخوندی » را محکوم کرده‌اند.
D W
  چرا دراین چهل سال پرونده های« میلیاردی »  دزدی و فساد گسترده فاسدان درکسوت وزیر و وکیل و مدیر و رئیس
شامل حدود الهی نشده است ؟؟.