در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۰۶ مهر ۱۳۹۷

پول اون دوریین هایی که خریدین، نصب کردین توی ورزشگاه آزادی تا هر دختری که وارد ورزشگاه شد رو دستگیر کنید، حق این بچه ها برای داشتن یه کلاس درس نبود؟

                                            واکنش‌ " توئیتری " 
                     به ادامه ممانعت از حضور زنان در «استادیوم آزادی!!»
                                       با کمک دوربین‌های امنیتی
در ادامه بازی های لیگ برتر فوتبال ، تیم های پرسپولیس و استقلال تهران در حالی برابر هم صف آرایی کردند که زنان باز هم نتوانستند مجوز حضور در ورزشگاه آزادی را بگیرند.
ممنوعیت حضور زنان در ورزشگاه ها کمی پس از اجباری شدن حجاب! زنان در ایران آغاز شد. آخرین باری که زنان به ورزشگاه آزادی رفتند، جشن صعود تيم ملی فوتبال به جام جهاني در سال ۷۷ بود و از آن روز تا حالا درهای ورزشگاه ها به روی زنان بسته مانده است.
زنان در تمام این سالها برای ورودشان به ورزشگاه تلاش کرده اند. مسوولان!! هم در پاسخ به خواسته آن ها اظهار نظرهایی متفاوتی داشتند و بیشتر از آماده نبودن «زیرساخت ها ؟!» سخن گفتند.
مهدی تاج ، رییس فدراسیون فوتبال آخرین بار عنوان کرد که موضوع ورود زنان به ورزشگاه ها در دستور کار شورای امنیت ملی است!!.
شهرآورد (دربی) امسال هم داستانی مشابه برای زنان داشت. این بار نیز زنان چند ساعت قبل از آغاز بازی در شبکه های مجازی از نابرابری جنسیتی و رعایت نشدن حقوق شهروندیشان نوشتند اما مسئولان!! با بکارگیری ماموران پلیس زن و نصب ۵۰۰ دوربین در ورزشگاه آزادی تلاش خود را برای شناسایی زنانی کردند که می خواستند با گریم مردانه از روی سکوها تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند.
پیش از شروع بازی پرسپولیس و استقلال ، رسانه های داخلی از بازداشت دو زن خبر دادند که با گریم مردانه وارد استادیوم شده بودند.
 خبری که واکنش‌های بسیاری را در فضای مجازی به همراه داشت.
                                               کلاس درس در:  روستای "نوک آباد گشت" سراوان
زهرا کشوری با این توئیت از هزینه‌ای که برای نصب دوربین‌ها شده تا زنان را در ورزشگاه آزادی شناسایی کنند انتقاد کرد:
«« پول اون دوریین هایی که خریدین، نصب کردین توی ورزشگاه آزادی تا هر دختری که وارد ورزشگاه شد رو دستگیر کنید، حق این بچه ها برای داشتن یه کلاس درس نبود؟»»
و بسیاری توئیت های دیگر
V O A
                            « مدیریت آخوند و مملکت داری ملا ، همه جمع در تصویر بالا »
                                           ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،