در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۱۳ مرداد ۱۳۹۷

ادامه تظاهرات و تشدید جو امنیتی در شهرهای ایران « آخوندی ».
شامگاه جمعه در شماری از شهرهای ایران با تاریک شدن هوا معترضان به خیابان‌ها آمده و شعار‌هایی را علیه شرایط اقتصادی و نیز حکومت « رژیم آخوندی » سر دادند. ویدیوهای منتشره در شبکه‌های اجتماعی حاکی از حضور سنگین نیروهای امنیتی است.
گزارش‌ها از ایران حاکی از ادامه اعتراضات و تشدید جو امنیتی در چندین شهر از جمله تهران در شامگاه جمعه ۱۲ مرداد (۳ اوت) بوده است.
 تصاویر منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهند که معترضان به تورم، بیکاری و فساد مالی از جمله در تهران، کرج و شاهین‌شهر اصفهان با تاریک شدن هوا به خیابان‌ها آمده و شعارهایی علیه «رژیم آخوندی»- اسلامی سر می‌دهند.
در یکی از این ویدیوها دیده می‌شود شماری از هواداران فوتبال پس از پایان بازی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان به هنگام خروج از ورزشگاه آزادی شعار "مرگ بر دیکتاتور" سر می‌دهند.
در ویدیویی دیگری از گوهردشت کرج حضور سنگین نیروهای امنیتی در یکی از میدان‌های شهر دیده و صدای بوق ممتد خودروها به نشانه اعتراض شنیده می‌شود.
در خیابان ولیعصر تهران نیز گروهی از مردم با سر دادن شعار "ایرانی داد بزن، حقتو فریاد بزن" گرد هم آمدند.
گزارش‌هایی نیز از تظاهرات در مشهد، قهدریجان و اندیمشک مخابره شده‌اند. در یکی از ویدیوهایی که کاربران دویچه‌وله از مشهد ارسال کرده‌اند، دیده می‌شود که نیروهای امنیتی به حال آماده‌باش در کنار خیابان صف کشیده‌اند.
  * کوتاه شده از: D W