در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۱۸ تیر ۱۳۹۷

« رژیم آخوندی » ایران در پی انتقال ۳۰۰ میلیون یورو پول نقد از آلمان است.
دولت « رژیم آخوندی »  تصمیم دارد ۳۰۰ میلیون یورو از دارایی‌های « ایران »  را از بانک تجاری ایران و اروپا به صورت نقد و با هواپیما به داخل کشور منتقل کند. دولت آلمان باید با درخواست « رژیم آخوندی »  موافقت کند.
محافل دولتی آلمان در گفت‌وگو با روزنامه پرتیراژ "بیلد" درخواست « رژیم » ایران برای انتقال ۳۰۰ میلیون یورو پول نقد از این کشور به مقصد تهران را تأیید کرده‌اند.
                      « رژیم » ایران «آخوندی» خواستار انتقال ۳۰۰ میلیون یورو پول نقد با هواپیما به مقصد این کشور است
« رژیم آخوندی » ایران خواستار برداشت این پول از حساب‌های دولتی خود در بانک "تجارتی ایران و اروپا" در شهر هامبورگ آلمان است.
 از قرار به دلیل تحریم‌های مالی یک‌جانبه آمریکا علیه « رژیم آخوندی » -  اسلامی « رژیم »  ایران خواستار برداشت این مبلغ و انتقال آن به صورت نقد و با هواپیما به داخل کشور است.
دولت!« رژیم »  ایران گفته است که این مبلغ را برای تأمین ارز سفرهای خارجی شهروندان ایرانی نیاز دارد که به دلیل تحریم‌های آمریکا نمی‌توانند از کارتهای اعتباری خود در خارج از کشور استفاده کنند!.
از قرار علی‌طرزعلی، معاون مدیرکل بخش بین‌الملل بانک مرکزی ایران « آخوندی »  طرف گفت‌وگو با مقامات آلمانی است. علی طرزعلی همراه شماری از مقامات بلندپایه بانک مرکزی  از ۲۵ اردیبهشت تحت تحریم‌های ثانویه آمریکا قرار گرفته و اشخاص و موسسات آمریکایی از معامله با او منع شده‌اند.
سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل « رژیم آخوندی » -  اسلامی را متهم می‌کنند که درآمدهای نفتی خود را خرج فعالیت‌های تروریستی می‌کند.
* حساب بانک "تجارتی ایران و اروپا" توسط بانک مرکزی آلمان اداره می‌شود. برداشت ۳۰۰ میلیون یورو از حساب‌های ایران در این بانک باید توسط سازمان نظارت بر فعالیت‌های مالی آلمان تصویب شود.
*دولت آلمان خواستار حفظ توافق اتمی با ایران « آخوندی »  است و همراه اتحادیه اروپا تلاش می‌کند راهکاری برای مقابله با تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا علیه ایران پیدا کند.
دور از انتظار نیست که تصمیم‌گیری در مورد انتقال پول نقد به ایران با مشورت آژانس اطلاعات فدرال آلمان صورت گیرد.
کوتاه شده از: D W
                                           __________________________________________