در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۱۷ تیر ۱۳۹۷

کشف صدها پرونده قاچاق ارز در سه ماه اخیر در ایران « آخوندی ».
بنا بر اعلام ستاد مبارزه! با قاچاق کالا و ارز در ایران < آخوندی > در سه ماه گذشته ۴۰۰ پرونده مربوط به قاچاق ارز به ارزش ۲۵۰ میلیون دلار کشف شده است.
به گزارش خبرگزاری مهر،  <  دیروز> (۱۶ تیر ماه) رئیس این سازمان گفته است "از این مقدار ۲ میلیون دلار آن بدست آمده است.!"
او البته گفته: "از این ۴۰۰ مورد، ۱۰ تا ۱۵ پرونده مهم است که به طور اختصاصی از سوی وزارت اطلاعات و ناجا در حال پیگیری است."
رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا همچنین به تخلفات بعضی از دستگاه‌های دولتی در استفاده از دلار ۴۲۰۰ تومانی هم اشاره کرده است.
< آخوند> روحانی، رئیس < دولت رژیم آخوندی >  ایران، اخیرا از سوء‌استفاده عده‌ای از تخصیص دلار ۴۲۰۰ تومانی انتقاده کرد و دستور داده بود که فهرست دریافت‌کنندگان ارز دولتی یا رسمی اعلام شود.
بانک مرکزی  هم هفته پیش فهرست ۱۵۰۰ شرکت، سازمان و فرد را که با ارز دولتی ۴۲۰۰ تومانی کالا وارد کرده‌اند، منتشر کرد که مشخص شد بعضی از آنها از ارز دولتی برای واردات کالاهایی غیرمرتبط با زمینه کاری خود، استفاده کرده‌اند .
 رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز! گفته است: "به وزیر مربوطه گفته‌ایم که چرا دستگاه تابعه آن وزارتخانه که از معافیت تعرفه ای برخوردار است، در سه ماه اخیر در کنار واردات وسایل پزشکی، تلویزیون وارد کرده است!."
او بدون اشاره به نام این سازمان گفت: "پرونده این تخلف مفتوح است و پرونده افراد متخلف در حال رسیدگی است."
در فهرستی که اخیرا بانک مرکزی منتشر کرده مواردی غیرمعمول به چشم می‌خورد.
یکی از این موارد شرکت خودروسازی "ماموت خودرو" بود که با تعرفه چای ساز و قهوه ساز ارز دولتی گرفته است!!.
یکی دیگر از مواردی از این قبیل باشگاه فوتبال البدر هرمزگان است که در فهرست بانک مرکزی از آن به عنوان "شرکت موسسه ورزشی البدربندرکنگ" یاد شده است.
بر اساس اعلام بانک مرکزی این باشگاه ورزشی یک میلیون و ۶۸۲ هزار یورو برای دریافت واردات "تایر خودروی سواری" و حدود ۷۱۷ هزار یورو ارز دولتی برای واردات "تایر کامیون و اتوبوس" دریافت کرده است.
یکی دیگر از موارد هم شرکت "رهروران خودرو پیشگامان نگین جنوب" است که برای واردات چای بیش از ۱۳۴ هزار یورو ارز دولتی گرفته است!!.
* کوتاه شده از: B B C

                                              « حدیث مفصل بخوان ازاین مجمل ......؟! »