در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۲۳ تیر ۱۳۹۷

روسیه دوباره پیشنهاد کالا در برابر نفت ایران را مطرح کرد.
علی اکبر ولایتی، مشاور ارشد رهبر « رژیم آخوندی » ایران در سیاست خارجه! ادعا کرده بود که مسکو برای سرمایه‌گذاری در بخش نفت و گاز ایران تا سقف ۵۰ میلیارد دلار اعلام آمادگی کرده است. سخنگوی دولت روسیه این ادعا را تأیید نکرد و وزیر انرژی آن کشور نیز گفت که پیشنهاد ما به « رژیم »  ایران،‌ برنامه نفت در برابر کالا است.
به گزارش خبرگزاری «  رویترز  »، الکساندر نواک، وزیر انرژی روسیه جمعه ۲۲ تیر اعلام کرد که توافق تحویل کالا به ایران « آخوندی » در برابر نفت این کشور هنوز امکانپذیر است. او گفت که مسکو در حال بررسی مسائل حقوقی در رابطه با چنین توافقی است.
همزمان دمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین از تأیید سخنان ولایتی درباره توافق سرمایه‌گذاری نفتی ایران و روسیه سرباز زد و از اظهارنظر درباره آنها خودداری کرد.
رسانه‌های ایران« آخوندی »  پنج‌شنبه پس از دیدار ولایتی با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه به نقل از او نوشتند که روسیه با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد دلاری در صنعت نفت و گاز ایران« آخوندی »  موافقت کرده است!.
ولایتی جمعه نیز این سخنان را در مسکو تکرار کرد و گفت که پوتین با این طرح موافقت کرده و سه توافق ۱۵ میلیارد دلاری در این باره روی میز او است!.
دونالد ترامپ،‌ رئیس‌جمهوری ایالات متحده دو ماه پیش دستور خروج از توافق هسته‌ای با ایران (برجام) و بازگرداندن تحریم‌ها، از جمله تحریم‌های نفتی را صادر کرد.
 مقام‌های آمریکایی می‌گویند که قصد دارند صادرات نفت ایران را به صفر برسانند.
* عربستان سعودی و امارات متحده عربی با پیشنهاد ایالات متحده برای افزایش تولید نفت و جبران کاهش احتمالی عرضه این کالا پس از اجرای تحریم‌ها علیه ایران«آخوندی» موافقت کرده‌اند.
کوتاه شده از : .radiozamaneh