در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۲۱ تیر ۱۳۹۷

« مدیریت آخوند و مملکت داری ملا .....؟؟ »

" درآمد یک و نیم میلیون ایرانی کفاف خرید غذا را هم نمی‌دهد "
معاون وزیر رفاه !! « رژیم آخوندی » ایران می‌گوید، درآمد بیش از یک و نیم‌ میلیون نفر حتی "تکافوی تأمین تغذیه‌ای آن‌ها را هم نمی‌کند." او می‌افزاید، ۳۳درصد جمعیت ایران نیز توان تأمین نیازهای زیربنایی مانند بهداشت و درمان و آموزش را ندارند
بسیاری از تحلیل‌گران اقتصادی سال‌هاست که در مورد افزایش شکاف میان ثروت و فقر در ایران« آخوندی » هشدار می‌دهند. بهترین شاهد این مدعا اعتراضات چند ماه گذشته و به‌ویژه دی‌ماه سال ۱۳۹۶ است که عمده محور آن مشکلات معیشتی بود و بسیاری از آن به عنوان "قیام گرسنگان" یاد کردند.
با آن که امید می‌رفت توافق اتمی (برجام) با خود رفاه بیشتر به ارمغان بیاورد، اما عملا چنین نشد و بسیاری انگشت اتهام را به تخصیص بخش بزرگی از درآمدهای نفتی و غیرنفتی ایران به امور نظامی خارج از مرزها یا برخی نهادهای مذهبی نشانه گرفته‌اند.
احمد میدری، معاون وزیر رفاه!« رژیم آخوندی »  ایران با اشاره به وظیفه دولت برای برطرف کردن یا کاهش فقر به ویژه از محل در‌آمدهای نفتی گفت: «شاید در روش هزینه کردن پول نفت برای برطرف کردن و کاهش دامنه فقر اختلاف داشته باشیم اما نباید درباره این که منابع باید به این مقوله اختصاص داده شود اختلاف دیدگاه باشد. به این مسئله توجه کنیم که اگر درآمد حاصل از صادرات نفت در این محل هزینه نشود در کجا و برای چه کاری هزینه خواهد شد.»
او با اشاره به بحران بی‌‌آبی که در بسیاری از مناطق کشور به‌شدت مشکل‌آفرین شده گفت: «این که شهروندان ایرانی با قیمت‌های مناسب به آب شرب قابل مصرف و ناآلوده دسترسی داشته باشند حق آن‌هاست. اما وقتی دولت می‌خواهد در این مقوله هزینه کند دست و پایش می‌لرزد اما برای پرداخت کمک به بنگاه‌‌ها ؟! هرگز تردید نمی‌کند.»
"۸۰درصد جامعه زیر خط فقر"
در اواخر سال ۹۶ شهاب نادری، نماینده مجلس « آخوندی » - اسلامی با اشاره به روند افزایشی گزارش‌های تکان‌دهنده از اوضاع معیشتی مردمی که زیر خط فقر زندگی می‌کنند، خط فقر را طبق گفته کارشناسان و برخلاف نظر وزارت رفاه برابر دو و نیم میلیون تومان در ماه دانست.
 او وزارت رفاه را به ناکارآمدی متهم کرد و گفت: «۸۰درصد از جامعه ایران زیر خط فقر به سر می‌برند».
نادری همچنین با اشاره به گستردگی مشکل بیکاری گفت که این معضل با خود پیامدهایی مانند مشکلات امنیتی و آسیب‌های اجتماعی را به دنبال می‌آورد.
این آمار در حالی اعلام می‌شود که ایران در آستانه تحریم‌های جدید آمریکا قرار دارد. بسیاری از کارشناسان اعلام کرده‌اند که با خروج آمریکا از توافق اتمی و بازگشت تحریم‌ها روزهای سختی در انتظار ایران« آخوندی »  است و باید منتظر فقر دامن‌گیر و سقوط بیش از پیش ارزش پول ملی بود.
کوتاه شده از : D W