در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۱۷ خرداد ۱۳۹۷

پومپئو: نمی‌گذاریم « رژیم آخوندی » ایران سلاح اتمی بسازد.
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران«آخوندی» گفته است که ایران می‌تواند در عرض یک ماه غنی‌سازی اورانیوم را گسترش دهد. وزیر خارجه آمریکا در واکنش به آن تصریح کرده که ایالات متحده به ایران اجازه ساخت سلاح اتمی را نخواهد داد.
اظهارات رئیس سازمان انرژی اتمی «رژیم» ایران در راستای "آماده‌سازی مقدمات غنی‌سازی" واکنش تند مایک پومپئو، وزیر خارجه آمریکا را در پی داشت.
او روز چهارشنبه (۶ ژوئن / ۱۶ خرداد) ضمن هشدار به رهبری «رژیم آخوندی » - اسلامی با انتشار پیامی در شبکه توئیتر تصریح کرد: «ما به ایران اجازه ساخت سلاح اتمی نخواهیم داد.»
پومپئو در توئیت خود همچنین نوشت: «< رژیم > ایران از عزم ما آگاه است. این نمونه دیگری از اتلاف  منابع... ایران است. از این رو کسی نباید از ادامه اعتراضات در ایران شگفت‌زده شود.»
< رژیم آخوندی >  خود را از لحاظ فنی برای شکست برجام آماده می‌کند. علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی روز چهارشنبه پیش از سخنان پومپئو در گفت‌وگویی که به طور مستقیم در تلویزیون پخش شد، گفت که مرکز مونتاژ سانتریفوژ در سایت نطنز تا یک ماه آینده کامل می‌شود.
او افزود: «از این تاسیسات برای آزمایش تجهیزات مرتبط با ساخت سانتریفوژ استفاده می شود. علاوه بر این، یک سالن بزرگتری نیز هست که هنوز کارش به اتمام نرسیده و انشاءالله ظرف چند هفته دیگر آماده می‌شود که در آنجا کنترل کامل یک سانتریفوژ بعد از اینکه کاملا مونتاژ می‌شود، انجام می‌شود و آنجا ظرفیت ۶۰ سانتریفوژ را دارد که همزمان کنترل کامل کند».
D W
                                 ____________________________________________________