در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۲۷ خرداد ۱۳۹۷

«تجاوز گروهی به ۴۱ دختر در ایرانشهر».
 امام جمعه اهل سنت «ایرانشهر» در استان سیستان و بلوچستان از تجاوز گروهی به ۴۱ دختر در این شهرستان از سوی اعضای یک باند خبر داده است.
کانال تلگرام «بلوچ‌نیوز» گزارش کرده که مولوی محمدطیب ملازهی این خبر را در خطبه‌های نماز عید فطر شهرستان «ایرانشهر» اعلام کرده است.
ملازهی گفته یکی از اعضای این باند پس از دستگیری اعتراف کرده که تاکنون به ۴۱ دختر تجاوز کرده‌اند.
وی بی‌آنکه به هویت این افراد اشاره کند٬ افزوده «این اوباش از همین بچه‌های من و شما بوده‌اند که اگر اسمشان را بگویم٬ عده‌ای سرشان پایین خواهد افتاد.»
ملازهی اضافه کرده که بخشی از این تجاوز‌ها در ماه رمضان روی داده و از مقام‌های قضایی خواسته تمام اعضای این باند را دستگیر و با آنها برخورد کند.
امام جمعه اهل سنت «ایرانشهر» ادامه داده این افراد «تعدادی هستند که در همین شهر تیمی هستند که الحمدلله شناسایی» شده‌اند.
کانال تلگرام «بلوچ‌نیوز» همچنین فیلم سخنرانی این امام جمعه را منتشر کرده است.
مقام‌های استانی و مرکزی تاکنون درباره این اظهارات واکنشی نشان نداده‌اند.
گزارش‌های تائید نشده حکایت از آن دارد که اعضای این باند بین چهار تا شش نفر بوده‌اند.
امام جمعه اهل سنت «ایرانشهر» در سخنان خود به صراحت اعلام کرده که فرماندار این شهر در جریان شناسایی و دستگیری یکی از عضو این باند قرار دارد.
iranwire

                               التهاب در ایرانشهر، تکذیب مقامات قضایی!.

مردم بلوچ خواهان معرفی و مجازات عوامل ربایش و تجاوز به ۴۱ دختر هستند. چند نفر در تجمع مقابل فرمانداری بازداشت شدند. امام جمعه اهل سنت می‌گوید عامل اصلی یک سرمایه‌دار است. رئیس دادگستری می‌گوید تنها سه نفر شاکی داریم.

مولوی عبدالحمید:
 دستگاه قضایی به طور ویژه به پرونده تجاوز ایرانشهر رسیدگی کند.
مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جمعه اهل سنت از دستگاه قضایی«رژیم آخوندی» ایران خواست تا به طور ویژه به پرونده تجاوز به ۴۱ دختر در ایرانشهر رسیدگی کند.
مولوی عبدالحمید در گفتگو با سنی آنلاین در واکنش به این حادثه گفت: "اگر حادثه اخیر ایرانشهر را آسیب‌شناسی بکنیم، متوجه خواهیم شد که علت آن به ناامنی برمی‌گردد.
 چندین سال است که ایرانشهر از ناامنی رنج می‌برد. ایرانشهر در واقع یکی از شهرهای مهم بلوچستان و دارای فرمانداری ویژه‌ای است. موقعیت آن از لحاظ اقتصادی، کشاورزی، فرهنگی و علمی و دانشگاهی بسیار خوب است، اما مدتی است که دستخوش ناامنی شده است. ناامنی فعلی در ایرانشهر بی‌سابقه است؛ متاسفانه قتل، سرقت مسلحانه، گروگان‌گیری و انواع ناامنی‌ها امان مردم را بریده است."
امام جمعه اهل سنت همچنین عنوان کرد که مدیریت! و شورای تامین استان هم نتوانسته در این رابطه موضع قوی‌ اتخاذ کند و با برنامه‌ریزی درست و صحیح ، ناامنی موجود را مهار بکند و ایرانشهر را دریابد. حتی وزارت کشور هم نتوانسته در این رابطه تدبیری اتخاذ کند که امنیت را به ایرانشهر برگرداند.
B B C