در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۱۸ خرداد ۱۳۹۷

هدیه ارزشمند خامنه‌ای در سفر نتانیاهو به اروپا.
ایران و نگاهی به رسانه‌های آلمانی‌زبان در هفته‌ای که گذشت
 با  صدور  دستــــور  از ســــر گیری غنی‌ ســــازی  اورانیوم  در  نطنز  از ســـــوی  علی خامنه‌ای رهبر < رژیم آخوندی > - اسلامی، بحران مناسبات ایران با جهان غرب و رقیبان منطقه‌ای این هفته باز هم گستره پهناورتر و ژرف‌تری یافت. به این ترتیب، نام ایران، بار دیگر با تاثیری منفی، بر صدر عناوین مهم‌ترین رسانه‌های حوزه زبان آلمانی نشست.
                                                       بنیامین نتانیاهو و آنگلا مرکل؛ برلین ۴ ژوئن ۲۰۱۸
آخرین خبر مهمی‌ که روز پنجشنبه به نقل از تلویزیون دولتی عربستان سعودی (الاخباریه) دریافت شد، صدور حکم اعدام برای چهار نفر به اتهام تشکیل یک هسته تروریستی به هوادارای از < رژیم >  ایران در این کشور بود.
خبرگزاری آلمان به نقل از این شبکه تلویزیونی نوشت: «دادگاه اعلام کرده است که این چهار تن در پایگاه‌های داخل ایران آموزش دیده بودند و می‌خواستند افراد مشهور را در عربستان ترور کنند».
این حکم در روزهایی صادر می‌شود که تنش میان < رژیم آخوندی > ایران با عربستان سعودی و اسرائیل در گسترش بحران بین‌المللی نقشی محوری یافته است.
روز پنجشنبه ۷ ژوئن خبرگزاری رویترز گزارش داد که مقامات دولت آمریکا یک روز پیش از اعلام خروج کشور خود از برجام، با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان تماس گرفته و خواستار افزایش تولید نفت عربستان شده‌اند تا جلوی تاثیر تحریم‌ها بر بهای نفت را بگیرند.
هدیه خامنه‌ای به نتانیاهو
سه روز پیش از انتشار این گزارش بود که نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل به برلین، پاریس و لندن سفر کرد. او در این سفر با آنگلا مرکل، امانوئل ماکرون و ترزا می، که از حفظ برجام پشتیبانی می‌کنند، به گفتگو نشست.
درست در آستانه همین سفر رهبر < رژیم آخوندی > - اسلامی گفت: «اسرائیل یک غده چرکین بدتر از سرطان است که باید از نقشه جهان حذف شود».
خامنه‌ای در سال‌های اخیر بارها این جمله را تکرار کرده است. اما این بار با بیان مجدد آن، بهترین هدیه سفر را همراه نتانیاهو کرد تا بار دیگر خطر < رژیم آخوندی > -  اسلامی را به نقل مستقیم از رهبر این نظام ثابت کند.
کوتاه شده از: kayhan.london