در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۲۴ خرداد ۱۳۹۷

کمک ۵۰۰ هزار یورویی نروژ به زلزله‌زدگان کرمانشاه کجا صرف شد؟!
نسبت به انتقال و هزینه‌کرد کمک‌های مردمی و خارجی به زلزله‌زدگان تردید وجود دارد.
مردم زلزله‌زده کرمانشاه تا کنون تنها اسکان موقت و اضطراری شده‌اند.
بنیاد مسکن زلزله‌زدگان متقاضی وام را کتک می‌زند!
دولت « رژیم آخوندی »  در تلاش است تا روند بازسازی را مثبت نمایش دهد.
                                                                                          سفیر سوئد در کانکس زلزله‌زدگان
(+عکس،ویدئو) سفیر نروژ در ایران « آخوندی » می‌گوید سازمان امور پناهندگی این کشور به زلزله‌زدگان کرمانشاه مبلغ ۵۰۰ هزار یورو کمک مالی کرده ولی تا کنون نهادهای مسئول گزارشی از جرئیات هزینه‌کرد این بودجه کلان منتشر نکرده‌اند.
 طبق گزارش اخیر مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه، ۳۰ هزار خانوار، با زلزله کرمانشاه خانه و کاشانه‌شان تخریب شده است.
آنگونه که خبرگزاری مهر گزارش کرده، لارس نوردرم سفیر کشور نروژ در ایران به همراهی سفیر سوئد از مناطق زلزله‌زده سرپل ذهاب بازدید کرده تا آخرین کمک‌های انسان‌دوستانه این کشور به مردم زلزله‌زده این شهرستان را ارزیابی کند.
او گفته که کشور نروژ مبلغ ۵۰۰ هزار یورو از طریق سازمان امور پناهندگی نروژ به زلزله‌زدگان کمک کرده است. ولی پیش از این، نه نهادهای مسئول از واریز این کمک‌ها خبر داده بودند و نه اکنون از هزینه‌کرد این ۵۰۰ هزار یورو گزارشی ارائه کرده‌اند.
خبرگزاری صدا و سیمای < رژیم آخوندی > -  اسلامی فقط هم از قول هلنا سونگلند سفیر کشور سوئد در ایران نوشته که وی از پیشتبرد روند بازسازی‌ها راضی و خرسند است!
با این حال، لارس نوردم گفته که در بازدید خود از این مناطق با خانواده‌ای دیدار کرده که تقریبا همه چیز خود را در زلزله از دست داده‌اند.
                                                                                   سفیر نروژ در بازدید از مناطق زلزله‌زده کرمانشاه
دیدار سفرای نروژ و سوئد از مناطق زلزله‌زده و ملاقات هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، همچنین به منظور ارزیابی نیازهای موجود برای کمک‌های آتی صورت گرفته است.
علی اکبر اکبری مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه نیز در جریان این بازدید اظهار داشت: در جریان زلزله ۲۱ آبان سال گذشته، ۷۰ خانوار از پناهندگان عراقی در سرپل ذهاب دچار حادثه شدند و کمک‌های انسان‌دوستانه زیادی از سوی امور پناهندگان اهدا گردید.
تزریق کمک‌های مالی داخلی و خارجی از سوی نهادهای حکومتی و سلبریتی‌ها به زلزله‌زدگان در جهت بهبود وضعیت آنان همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. 
چنانکه اطمینان مردم از واسطه‌های بین آنان و زلزله‌زدگان کرمانشاه از بین رفته و روند کند و نامحسوس بازسازی و ساماندهی اسکان زلزله‌زدگان نیز مزید بر علت شده است.
* کوتاه شده از: kayhan.london