در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۲۲ خرداد ۱۳۹۷

دیدار تاریخی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، بامداد سه‌شنبه ۱۲ ژوئن/ ۲۲ خرداد در سنگاپور با انتشار سندی درباره تعهد کره شمالی به خلع سلاح هسته‌ای و برنامه موشکی پیونگ‌یانگ با موفقیت به پایان رسید.

                       واکنش‌ ها به  توافق خلع  سلاح هسته‌ای  کره شمالی:
                             همه راضی‌اند جز« رژیم آخوندی »  ایران!.
کره جنوبی، ژاپن و مالزی از توافق خلع سلاح هسته‌‌ای شبه‌جزیره کره که در گفت‌وگوی رئیس جمهور آمریکا با رهبر کره شمالی در سنگاپور حاصل شد، خشنودند.
 جمهوری خلق چین اعلام کرده که وقت گفت‌وگو درباره رفع تحریم‌های اقتصادی علیه پیونگ‌یانگ فرارسیده، حتی روسیه هم اجلاس سنگاپور را سازنده خوانده. « رژیم آخوندی »  اما همانطور که انتظار می‌رفت، با اشاره به خروج آمریکا از برجام، از اعتماد کره شمالی به رئیس جمهور آمریکا انتقاد کرده است!.
دیدار تاریخی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، بامداد سه‌شنبه ۱۲ ژوئن/ ۲۲ خرداد در سنگاپور با انتشار سندی درباره تعهد کره شمالی به خلع سلاح هسته‌ای و برنامه موشکی پیونگ‌یانگ با موفقیت به پایان رسید.
« رژیم آخوندی » -  اسلامی ایران از توافق خلع سلاح هسته‌ای خشنود نیست. نوبخت، سخنگوی دولت«رژیم» در یک نشست خبری که در تهران برگزار شد گفته است:
«با آدمی روبه‌رو هستیم که در هواپیما امضای خود را پس می‌گیرد، نمی‌دانم رهبر کره شمالی با چه کسی دارد مذاکره می‌کند!، این شخص نماینده فهیم آمریکا نیست، امیدواریم خود ملت آمریکا فکری برای او کنند.!!»
پیش از این  قاسمی، سخنگوی وزارت خارجه!«رژیم» ایران روز گذشته، در آستانه دیدار ترامپ با کیم، به مقامات کره شمالی هشدار داده بود که در گفت‌وگو با رئیس جمهور آمریکا هشیار باشند!!.
دونالد ترامپ در یک نشست خبری که بعد از اجلاس سنگاپور در غیاب کیم جونگ اون برگزار شد، با اشاره به توافق هسته‌ای با ایران« آخوندی »  با قطعیت گفته بود که تحریم‌های اقتصادی جدی علیه ایران، «اوضاع را تغییر» می‌دهد.
radiozamaneh

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، در ابتدای کنفرانس خبری خود بعد از برگزاری نشست با رهبر کره شمالی، از اجلاس سنگاپور به عنوان یک «نشست تاریخی» یاد کرد.
 رئیس جمهور آمریکا با اشاره مختصری به خروج ایالات متحده از برجام گفت « رژیم » ایران با دخالت‌هایش در سوریه و سایر کشورهای خاورمیانه تنش‌آفرینی کرده است. ترامپ با قطعیت اعلام کرد که اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه «رژیم»ایران «اوضاع را تغییر» می‌دهد.
رئیس جمهور آمریکا سه‌شنبه ۱۲ ژوئن/ ۲۲ خرداد یک ساعت پس از پایان دیدار و گفت‌وگی تاریخی‌اش با کیم جونگ اون،، رهبر کره شمالی به تنهایی در یک نشست خبری شرکت کرد. کیم ترجیح داد که رهسپار کشورش شود.
رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد تا وقتی که مذاکرات خلع سلاح هسته‌‌ای کره شمالی ادامه دارد، رزمایش‌های نظامی مشترک آمریکا و کره جنوبی که به گفت او هزینه زیادی هم به دو کشور تحمیل می‌کند متوقف خواهد شد.
ترامپ و کیم در پایان اجلاس سنگاپور بیانیه مشترکی امضاء کردند که بر اساس آن رهبر کره شمالی متعهد به خلع سلاح هسته‌ای شبه‌جزیره کره شده و در مقابل ایالات متحده آمریکا هم «تضمین‌های امنیتی» به کره شمالی داده است. جزئیات این تضمین‌ها هنوز مشخص نشده. اما ظاهراً توقف مانورهای نظامی مشترک آمریکا و کره جنوبی در شبه‌جزیره کره که خواسته چین و روسیه هم هست، بخشی از این تضمین‌های امنیتی است.
رئیس جمهور آمریکا در نشست خبری ۱۲ ژوئن اعلام کرد که ممکن است خلع سلاح هسته‌ای کره شمالی یک روند درازمدت باشد. او گفت:
« ما مساله‌ای را که از سال‌ها قبل لاینحل باقی مانده بود حل کردیم. مردم کره شمالی و کره‌ جنوبی در این مسیر سهم به سزایی دارند. امروز، لحظه‌ای عظیم و تاریخی و بشارت‌گر آینده‌ای روشن است.»
ترامپ همچنین اعلام کرد که کیم متعهد شده پایگاه‌های موشک‌های بالستیک کره شمالی را هم منهدم کند. رئیس جمهور آمریکا تأکید کرد که تحریم‌های کشورش علیه کره شمالی تا خلع سلاح هسته‌ای این کشور ادامه خواهد داشت.
ترامپ گفت که شبکه اطلاعاتی آمریکا در کره شمالی چندان قوی نیست. اما با این‌حال آمریکا از قدرت زرادخانه موشکی و هسته‌ای کره شمالی مطلع است.
در بیانیه پایانی اجلاس سنگاپور به چهار مورد اشاره شده:
آمریکا و جمهوری دموکراتیک خلق کره متعهد به ایجاد روابط تازه‌ای بین دو کشور مطابق با میل مردم دو کشور برای صلح و موفقیت می‌شوند.
آمریکا و جمهوری دموکراتیک خلق کره تلاش‌های مشترکی را برای ایجاد یک نظام صلح پایدار و باثبات در شبه جزیره کره آغاز می‌کنند.
جمهوری دموکراتیک خلق کره با تاکید مجوز بر بیانیه ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ پانمونجوم متعهد به تلاش در جهت خلع سلاح هسته‌ای کامل شبه جزیره کره می‌شود.
آمریکا و جمهوری دموکراتیک خلق کره متعهد می‌شوند که موارد باقی مانده مربوط به اسرای جنگی و مفقودین در جنگ را از جمله با استرداد گروهی که تاکنون شناسایی شده‌اند، حل و فصل کنند.
رئیس جمهور آمریکا با اشاره مختصری به خروج ایالات متحده از برجام گفت:«رژیم آخوندی» ایران با دخالت‌هایش در سوریه و سایر کشورهای خاورمیانه تنش‌آفرینی کرده است. ترامپ گفت:
«معتقدم که تحریم‌های به شدت جدی علیه « رژیم »ایران اوضاع را تغییر می‌دهد.»
radiozamaneh

ژاپن، مالزی، کره جنوبی و حتی روسیه از نتایج اجلاس سنگاپور خشنودند. چین خواهان لغو تحریم‌های اقتصادی علیه پیونگ یانگ شده.