در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۰۸ خرداد ۱۳۹۷

کمپین "ما به افطاری نخواهیم رفت" پاسخ هنرمندان به رئیس‌ < دولت آخوندی>
شماری از چهره‌های سرشناس سینمای ایران دعوت < آخوند > حسن روحانی برای شرکت در مراسم افطاری  در شامگاه سه‌شنبه هشتم خرداد را رد کردند. 
این هنرمندان از جمله به وضعیت بد معیشتی مردم معترض هستند.
آناهيتا همتی، مهناز افشار، پرویز پرستویی، شیلا خداداد، برزو ارجمند، احسان کرمی و فلور نظری جمعی از هنرمندان سرشناس ایران هستند که دعوت به مراسم افطاری رئیس جمهور را رد کردند.
آناهیتا همتی یکی از نخستین چهره‌هایی بود که با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در اینستاگرام، دعوت حسن روحانی را رد کرد.
 او پیام خود را با اشاره به وضعیت بد اقتصادی مردم و سفره‌ای که "روز به روز خالی‌تر می‌شود" آغاز کرده است.
آنهاهیتا همتی که به دلیل "دور بودن برنامه‌های تلویزیون از زندگی واقعی مردم" چندی است از تلویزیون ایران فاصله گرفته، در پیام سرگشاده خود خطاب به حسن روحانی از گسترش فقر و ناکارآمدی حکومت در حل مشکلات جامعه و سرکوب هرنوع حرکت اعتراضی انتقاد کرده و نوشته است: 
«سرپنجه آهنین گلویمان را سالهاست که سخت می‌فشارد در حال خفه شدینم... »
مهناز افشار، یکی دیگر از هنرمندانی است که دعوت حسن روحانی را رد کرده در پیام خود از او خواسته است آتنا دائمی را که به تازگی در زندان ۳۰ ساله شده به مراسم افطار رئیس‌<دولت> دعوت کند. آتنا دائمی، فعال حقوق کودکان به اتهام «تبلیغ علیه نظام، اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی، توهین به رهبر< رژیم آخوندی > ، توهین به بنیانگذار < رژیم ><آخوندی>- اسلامی و اختفای ادله جرم» به هفت سال حبس محکوم شده است.
پرویز پرستویی هم دعوت حسن روحانی به مراسم افطاری  را رد کرده است. او با اشاره به "وضعیت بسیار بد" اقتصادی و روحی مردم، نوشته صرف هزینه‌های بالا برای برگزاری چنین مراسمی را ضروری نمی‌د‌اند.
مراسم افطار رئيس‌< دولت رژیم >  شامگاه سه‌شنبه هشتم خرداد برگزار می‌شود. این مراسم سال گذشته با استقابل جمع کثیری از چهره‌های هنری و فرهنگی همراه بود که در انتخابات، از < آخوند > حسن روحانی حمایت کردند.
کوتاه شده از:  DW