در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

امکان احراز هویت جسد مومیایی 'به پزشکی قانونی داده نشد'
به گفته احمد شجاعی، رئیس سازمان پزشکی قانونی ایران امکان شناسایی و احراز هویت جسد مومیایی کشف شده در حرم عبدالعظیم به این سازمان داده نشده است.
عده‌ای این جسد را که حدود یک ماه پیش در حوالی حرم عبدالعطیم کشف شد به دلیل مشابهت ظاهری به رضا شاه <فقید>منتسب کردند؛ گفته شده بود این جسد داخل محفظه‌ای بتنی قرار داشت و وسایلی مانند شمشیر هم همراه آن بود.
البته افراد رسمی < رژیم آخوندی >  هویت او را تایید نکردند.
به گزارش خبرگزاری دولتی ایران«آخوندی» (ایرنا) آقای شجاعی امروز سه‌شنبه (۲۵ اردیبهشت/ ۱۵ مه) گفت امکان احراز هویت این جسد مومیایی در حالی به پزشکی قانونی داده نشده که "مقدمات و تمهیدات لازم برای احراز هویت جسد مومیایی در سازمان پزشکی قانونی انجام شده بود و این نهاد قضایی آمادگی داشت که در کمترین زمان ممکن این جسد مومیایی را شناسایی کند."
رئیس پزشکی قانونی همچنین گفته است: "گرچه بسیاری از بافت‌های انسانی در این جسد مومیایی از بین رفته بود؛ اما سازمان پزشکی قانونی با استفاده از بافت استخوان، امکان شناسایی و تشخیص آن را فراهم می‌کرد."
اوایل اردیبهشت ماه در جریان یک عملیات حفاری توسط شهرداری تهران، یک جسد مومیایی شده‌ای درضلع غربی حرم عبدالعظیم در شهر ری کشف شد.
تصاویر این جسد که شباهت زیادی به مومیایی رضا شاه پهلوی داشت به سرعت و به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.
سرانجام پس از حرف و حدیث فراوان، هدایت‌الله جمالی پور، فرماندار ویژه شهرستان ری هفته پیش گفت: "بقایای جسد مومیایی کشف شده در طرح توسعه حرم عبدالعظیم (ع) توسط مسئولان حرم در همان مکان دفن شد."
جسد مومیایی درست در نزدیکی آرامگاه تخریب شده رضا شاه در کنار حرم عبدالعظیم کشف شده بود.
رضا پهلوی، نوه سر سلسله پهلوی  در پیامی گفت: "پس از بررسی تمام شواهد و جوانب، ما به این نتیجه رسیده‌ایم که پیکر پیداشده در شهرری به احتمال بسیار قوی به رضاشاه تعلق دارد."
او خواستار دفن جسد پدربزرگش در زادگاهش آلاشت، یکی از شهرهای شهرستان سوادکوه در استان مازندران شده بود.
نوه رضا پهلوی در پیامی که در توئیتر منتشر کرد نوشت:
"رضاشاه فقط متعلق به خانواده پهلوی نیست. رضاشاه متعلق به همه مردم ایران و برگ زرینی در تاریخ ما است. پیشنهاد ما این است که پیکر او آن‌گونه که شایسته‌اش است با مشایعت کارگران راه‌آهن شمال و استادان و دانشجویان دانشگاه تهران، در زادگاهش آلاشت به خاک سپرده شود. ".
B B C